מערכת COL | יום י"ב אלול ה׳תשע״ח 23.08.2018

מה חיפש רובשקין בשבע-ברכות לבן המשפיע הירושלמי?

תושבי שכונת מאה שערים הופתעו לראות את האסיר היהודי הכי מפורסם בשנים האחרונות הרב שלום רובשקין צועד ברחובות השכונה העתיקה • השתתפותו בשמחת השבע ברכות לבנו של המשפיע הירושלמי וחזן חברא קדישא חסידים בעיר, הרה"ח ר' דוד קלצקין גרמה להפתעה בקרב רבים • לסיפור המלא, תיעוד
מה חיפש רובשקין בשבע-ברכות לבן המשפיע הירושלמי?

שירת "דידן נצח" הרעידה באחד מלילות השבוע את רחובות שכונת מאה שערים בירושלים הוותיקה, ורבים מתושבי האזור יצאו לחזות ב"נס" התורן שבגינו פרצו החוגגים בריקודים נלהבים, הם הופתעו לראות את האסיר היהודי הכי מפורסם בשנים האחרונות הר"ר שלום רובשקין רוקד עם המשפיע הירושלמי בנושאי אמונה ובטחון וחזן חברא קדישא חסידים בעיר הרה"ח ר' דוד קלצקין.

הריקודים הנלהבים עברו על רקע צלילי שירי הודיה ובטחון והסתיימו בשיר המפורסם "אָלֶף בֵּית גִּימֶל", א' – אמונה, ב'- בטחון ו-ג' – גאולה. שיר זה הולחן על סיסמתו של רובשקין לאמונה ובטחון בהקב״ה אותו שאב במשך כל הזמן שהיה מוטל מאחורי סורג ובריח בארה"ב, באשמות שווא שריח אנטישמיות חריף הדיף סביב הרשעתו. רבים שמעו זאת ממנו לראשונה כשהשתחרר בפתאומיות ובאורח פלאי מהכלא, אבל הוא ומשפחתו חיו עם זה עוד הרבה קודם.

מקור הכוח של רובשקין לאמונה ובטחון, אותו הוא מפיץ בכל מקום שהוא מגיע אליו כדי לעזור לכמה שיותר אנשים לעבור את הניסיונות הקשים בקלות ולהתחבר לאבינו שבשמיים. הוא לימוד בספר "חובות הלבבות" ב'שער הבטחון'.

במהלך ביקורו בישראל חש רובשקין צורך להוקיר טובה למי שהפיץ והוציא לאור את הקונטרס שליווה אותו יום יום שם בכלא האמריקאי והחזיקו בכוחותיו עד לשחרורו הפלאי, שריגש את המוני בני ישראל בארה"ב ובישראל ובעולם היהודי בכלל.

מזה קרוב לעשרים שנה, לקח על עצמו המשפיע הרב דוד קלצקין להרבות את הלימוד בחובות הלבבות והוציא לאור קונטרס מיוחד של שער הבטחון עם פירוש 'לב טוב'. בנוסף מוסר הרב קלצקין שיעורים, עובדות והנהגות בחיזוק האמונה והבטחון בקו מיוחד שמספרו: 02-30-11-300. מארה"ב 646-585-29-79 מאנגליה 44-330-3900-489 מבלגיה 3233-696-766.

וכהוקרת הטוב לפועלו בהפצת הלימוד בשער הבטחון וכמי שלמד בזכותו בקונטרס שער הבטחון במהלך מאסרו, הגיע רובשקין להשתתף בשמחת השבע ברכות לרגל נישואי בנו של הרב קלצקין שם חזר וסיפר מהשתלשלות הניסים והנפלאות שאפפו אותו עד לשחרורו.

בדבריו חשף כי יממה קודם שחרורו, התבטא לעברו מפקד הכלא כי "אפסו הסיכויים" להביא לשחרורו המוקדם. וכמאמר חז"ל אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של האדם אל ימנע עצמו מן הרחמים, זכה להחזיק את עצמו באמונה ובטחון ופחות מ-24 שעות לאחר ההודעה המייאשת של מפקד הכלא, זכה לגאולה. "הכח של הלימוד בחובות הלבבות הביא אותי למקום שאמרתי לקב"ה, "רבש"ע אני עכשיו בוודאי רק בידיים שלך ולא בידי בשר ודם". סיפר רובשקין.

יצוין כי לאור הביקוש הרב אודות לקו החדש הודפסו במיוחד עוד אלפי קונטרסים של 'שער הבטחון' המחולקים חינם למען זיכוי הרבים.

לצפיה בוידאו - לחצו כאן>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.