מערכת COL | יום י"א אלול ה׳תשע״ח 22.08.2018

עיריית ניו יורק אישרה: 'רחוב מיכאל ושרה ברמן' בקראון הייטס

אין מי שלא נחשף לעסקנות המבורכת של ר' יעקב ברמן בעשור האחרון, בשכונת קראון הייטס ומחוצה לה • במרוצת השנים, איבד את הוריו היקרים שהיו אנשי חסד ועשייה למען הזולת • מועצת עיריית ניו יורק אישרה בהרכב מורחב את הפיכת רחוב מגוריהם בשכונת קראון הייטס ל'רחוב מיכאל ושרה ברמן' • בראשון הקרוב, יתקיים טקס הסרת הלוט במעמד רבני ופרנסי השכונה, ידידים ובני משפחה, ונציגים של ראשי העיר והמחוז • לכתבה המלאה
עיריית ניו יורק אישרה: 'רחוב מיכאל ושרה ברמן' בקראון הייטס
רחוב קארול, בין שדרת ברוקלין לשדרת ניו יורק, ייסגר לתנועה חלקית ביום ראשון הקרוב ט"ו אלול לטקס הסרת הלוט, מעל שלט מיוחד שיקבע את שמו של הרחוב מעתה ואילך ל'רחוב מיכאל ושרה ברמן'.

הרב מיכאל ומרת שרה ברמן ע"ה, שהלכו לעולמם בשנים האחרונות, הגיעו להשתקע בשכונת קראון הייטס החסידית, בירת חב"ד ליובאוויטש העולמית, לפני יותר מחמישים שנה. לאחר שנולדו וגדלו במחוזות שונים והתקרבו לאורו של הרבי, החליטו שזה יהיה המקום בו יקימו משפחה ויגדלו את ילדיהם בצילו.

את ביתם הצנוע ברחוב קארול רכשו בשנת ה'תשמ"ג, על פי הוראתו של הרבי לקנות בתים ולהשתקע בשכונה באופן של קבע. בחיי היום יום, עסקו בני הזוג בעשיית חסד, בהקדשת זמנם לסיוע לזולת במגוון דרכים.

הרב מיכאל עבד במסגרת מוסדות של"ה של הרב יעקב יהודה העכט ע"ה, וניהל פרויקטים להצלת נוער מהדרדרות לסמים ולכתות. מרת שרה ניהלה פרויקטים במסגרת ארגון 'האסק' המיועד להקלת אורח חייהם של ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

בנם, העסקן ר' יעקב שיחי', ההולך בדרכיהם ומקדיש מזמנו וממרצו לסיוע ועזרה לזולת, ישתתף בטקס המיוחד בו יונצחו הוריו המנוחים בקריאת מקטע הרחוב בו התגוררו ופעלו, על שמם ולזכרם.

הקהל הרחב מוזמן להשתתף, יחד עם ידידי המשפחה, ונציגים רשמיים של ראשי ופרנסי העיר, וקהילת אנ"ש בקראון הייטס בטקס שיתחיל בשעה 12 בצהרים. משטרת ניו יורק תחסום את הכביש חלקית החל מהשעה 11 בבוקר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.