מערכת COL | יום י"א אלול ה׳תשע״ח 22.08.2018

סיום ומעמד מפואר: סיום המחזור ה-37 ברמב״ם ייערך בטבריה

המסורת נמשכת: החגיגה הארצית של סיום המחזור ה-37 בלימוד היומי ברמב"ם, ללומדי מסלול 3 פרקים ליום, פרק אחד ליום ולימוד ספר המצוות להרמב"ם, תתקיים אי"ה ביום חמישי או לכ' אלול תשע"ח, ליד ציונו הקדוש של הרמב"ם בטבריה - כהוראת הרבי • סעודת המצווה, 'הדרן' על הרמב"ם והתוועדות חסידית לכבודה של תורה, תתקיים במתחם אולם ענבל המפואר בטבריה ברוב עם, במעמד חברי בית דין רבני חב"ד, גדולי התורה והחסידות, רבני ומשפיעי קהילות אנ"ש חסידי חב"ד ולומדי הרמב"ם • לסיפור המלא
סיום ומעמד מפואר: סיום המחזור ה-37 ברמב״ם ייערך בטבריה

ממטה הרמב"ם היומי, שע"י צעירי אגודת חב"ד, נמסר כי החגיגה הארצית של סיום המחזור ה-37 בלימוד היומי ברמב"ם, ללומדי מסלול 3 פרקים ליום, פרק אחד ליום ולימוד ספר המצוות להרמב"ם, תתקיים אי"ה ביום חמישי או לכ' אלול תשע"ח, ליד ציונו הקדוש של הרמב"ם בטבריה. סעודת המצווה, 'הדרן' על הרמב"ם והתוועדות חסידית לכבודה של תורה, תתקיים במתחם אולם ענבל המפואר בטבריה.

חגיגת הסיום מתקיימת בטבריה, מדי שנה, בהתאם להוראת הרבי, מחולל תקנת הלימוד היומי ברמב"ם. הרבי הורה לקיים את ה'סיום' ליד ציונו הקדוש של הרמב"ם בטבריה, וזה עשרות שנים מקיימים צעירי אגודת חב"ד, ובית חב"ד בטבריה את חגיגת הסיום ברוב פאר והדר.

השלב הראשון של ה'סיום' יתחיל בשעה 7:30 בערב ליד ציון הרמב"ם. המעמד ייפתח באמירת פרקי תהילים ולאחר מכן ייערך הסיום עצמו. גדולי התורה והחסידות שישתתפו באירוע יתכבדו בלימוד ההלכות של הפרק האחרון בספר "היד החזקה" לרמב"ם – הלכות מלכים, ומיד לאחר מכן יפתח הציבור את המחזור ה-38 בלימוד ההלכה הראשונה בספר 'יד החזקה' של הרמב"ם.


חגיגה לגמרה של תורה

השלב השני של חגיגת הסיום יתקיים בשעה 8:30 בערב במתחם האולם המפואר ענבל בטבריה, ברוב עם, במעמד חברי בית דין רבני חב"ד, גדולי התורה והחסידות, רבני ומשפיעי קהילות אנ"ש חסידי חב"ד ולומדי הרמב"ם שיגיעו לחגיגה מכל רחבי הארץ. גדולי התורה והחסידות ישמיעו דברי תורה וברכה וישתתפו בהתוועדות חסידית לכבודה של תורה.

צעירי אגודת חב"ד מארגן הסעות לאירוע מריכוזי קהילות חב"ד באה"ק כפי שפורסם במודעות.

תקנת הלימוד היומי בספר "משנה תורה - יד החזקה" לרמב"ם התקבלה בחיבה רבה ובהתלהבות של קדושה על-ידי כלל ישראל ובראשם גאוני התורה ואדמו"רי החסידות שבדורנו, וקראו לציבור שומעי לקחם להצטרף אליה.

ממטה הרמב"ם היומי נמסר כי לרגל תחילת מחזור הלימוד החדש יצא לאור לוח מורה השיעור ללימוד היומי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.