מערכת COL | יום י' אלול ה׳תשע״ח 21.08.2018

הלם בליובאוויטש: כתבות נאצה רוססו במתחם ציוני רבותינו נשיאנו

הלם וזעזוע: אנטישמים בעיירה ליובאוויטש ריססו ביום שישי בבוקר על הגדר המקיפה את מתחם ציוני רבותינו נשיאנו במקום, צלבי קרס וכתבות נאצה נוטפי שנאה ● השליח במקום הרב גבריאל גורדון ל-COL: "כל הנתונים נבדקים בימים אלה לעומק; ביום ראשון צפוי אירוע גדול ליהודי הקהילה. בהוראה ישירה של ראשי הממשל המקומי והמחוזי הוקם צוות חקירה מיוחד לאיתור הפושעים" ● הרס בליובאוויטש
הלם בליובאוויטש: כתבות נאצה רוססו במתחם ציוני רבותינו נשיאנו
צילום: COL
בבוקר יום שישי האחרון גילו תושבי העיירה ליובאוויטש כיתובי נאצה על צידו החיצוני של גדר ״חצר רבותינו נשיאנו בליובאוויטש״. הכיתובים ״יהודים הסתלקו מרוסיה, זו האדמה שלנו״ לוו בצלבי קרס.

הרב גבריאל גורדון, שליח חב״ד והאחראי על המקומות הקדושים בליובאוויטש, מוסר ל-COL כי בהוראה ישירה של ראשי הממשל המקומי והמחוזי שנמצאים בקשר תמידי וידידותי אתנו הוקם צוות חקירה שעומל למצוא את העומדים מאחורי גילויי האנטשמיות בעיירה השקטה הידועה על תושביה המתנהגים בידידות ליהודים שמבקרים תדירות בעיירה.

ההשערה היא שהדבר נעשה על ידי גורמים אנטישמיים שמחוץ לאיזור שמפריעה להם ההתפתחות המתחדשת ההולכת וגדלה בתקופה האחרונה בעיירה ליובאוויטש.

יש לציין שכל זה מתרחש בימים בהם מורגשת בעיירה תכונה גדולה לקראת ט״ו אלול בו ייערך אירוע היסטורי של חנוכת שלב ראשון של עבודות התשתית ושיפוץ בית החיים בו נמצא אוהל רבותינו נשיאנו הק׳ מליובאוויטש, כ״ק אדמו״ר בעל ה״צמח צדק״ וכ״ק אדמו״ר המהר״ש זי״ע.

הרב גורדון מוסר: "אנחנו נחושים להמשיך בעז"ה בכל תוכניות הפיתוח כפי המתוכנן וביתר שאת וביתר עוז. למבקרים אין כל סיבה לחשוש. המקום הינו מאובטח והמשטרה מבטיחה להגביר את סדרי האבטחה במקום ונחושה למצוא את מפירי הסדר ולמצות איתם את הדין".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.