מערכת COL | יום ט' אלול ה׳תשע״ח 20.08.2018

מעצמת המועדונים תשע"ט: 400 המדריכות שיכבשו את הארץ

לקראת פתיחת שנת הפעילות השתתפו ביום היערכות מאות שליחות ומדריכות המפעילות את "מועדוני המעשים הטובים" של ארגון נוער חב"ד • את הכינוס פתח ר' שלום רובשקין, שריתק את הקהל בסיפורים מזמן שבתו בבית האסורים בארה"ב • לכתבה המלאה
מעצמת המועדונים תשע
צילום: מיכאל גנזמן
מאות שליחות ומדריכות המפעילות את "מועדוני המעשים הטובים" של ארגון נוער חב"ד השתתפו אתמול ביום היערכות לקראת פתיחת שנת הפעילות.

ר' שלום רובשקין פתח את הכינוס בסיפורים מזמן שבתו בבית הכלא. בלשון הקודש המתובלת במילים באידיש ובאנגלית סיפר על היכולת לעשות "מבצעים" ולהשפיע על הסביבה בכל מקום.

לאחריו חיזק הרב הרצל את המדריכות בחשיבות השליחות שלהן בעיני הרבי. "אתן חוד החנית של הרבי", אמר הרב הרצל לבנות.

הרגע המרגש הוא הרול-קול. מאילת ועד מטולה, לאורך כל הארץ, ממזרח וממערב, מצפון ומים הדליקה כל אחת מהנוכחות את הפנס שלה באולם החשוך, כשנקרא שם היישוב שלה. אט-אט נמלא האולם החשוך באור רב, שריגש את כולן.

נאומה של השליחה מבית שאן, הגב' חני שמולביץ היה חם ואישי. היא סיפרה לנוכחות על חיי השליחות שלה בבית שאן, על מועדון "המעשים הטובים" שפעל במקום, ועל ההצלחה להתמיד בפעילות ולהמשיך בה גם לאחר פטירת בעלה, כשלא הכל היה קל...

השליחה וכותבת התכנים לפעילות, הגב' מושקא ברוד, ריכזה שלושה 'טיפים' והבטיחה שמי שתדבק בטיפים האלו, תוכל להצליח אף יותר: להיות "בעל-עסק" בפעילות המועדון, ולא שכיר...

הגמדה שהצליחה להגיע גבוה, פדות, הצליחה לצבוע את החיים שלה "מלמטה" בצע עז של חוש הומור. המסר שלה היה חד וברור: תשאפי למעלה ואל תניחי לשום גורם לייאש אותך. כשילדי המועדון יושבים בפנייך, עשי כל השתדלות להביא ברק של אושר לעיניהם.

מזכ"לית נוער חב"ד, השליחה הגב' חיה וולס, הסבירה את עקרונות הארגון בליווי סרטון יצירתי.

הגרלות, ארוחת צהריים, ולסיום הפתעה: התמונה הקבוצתית של השליחות והמדריכות עומדות בחזית 770 (בזכות פלאי הטכנולוגיה) הודפסה ושליחות ומדריכות חזרו לביתן עם התצלום הזה שמסמל כל כך את החיבור לבית חיינו ולמשלח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.