מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשע״ח 19.08.2018

600 אלמנות ויתומים נפשו ביום כיף של 'כולל חב"ד': סיקור ותיעוד

זה היה יום עמוס חוויות, גשמיות ורוחניות כאחד, יום של שמחה והעצמה, יום של כיף ושחרור. למעלה משש מאות משתתפים מכל רחבי הארץ, נהנו מיום כיף בלונה פארק תל אביב - יום גיבוש למשפחת 'חסד מנחם מענדל' – החטיבה החינוכית של ארגון החסד 'כולל חב"ד', הפועלת במעגל השנה עם אלמנות ויתומים • לאורך שעות היום, המשתפים אצו רצו ממתקן למתקן ונהנו מהחוויה האדירה שהלונה פארק מציע. אך גם שם, בין המתקנים, ב'כולל חב"ד' דאגו לשלב מסרים חינוכיים • לסיפור המלא
600 אלמנות ויתומים נפשו ביום כיף של 'כולל חב

זה היה יום עם הרבה חוויות, גשמיות ורוחניות כאחד, יום של שמחה והעצמה, יום עם הרבה מאוד שחרור. ביוזמת קרן מרומים וכולל-חב"ד הוזמנו למעלה משש מאות אלמנות ויתומים, מכל רחבי הארץ, להשתתף ביום כיף מהנה בלונה פארק תל אביב, שהפך ליום גיבוש והעצמה למשפחת 'חסד מנחם מענדל' – החטיבה בארגון החסד 'כולל חב"ד', הפועלת במעגל השנה עם אלמנות ויתומים.

את פני הבאים בעמדות הכניסה, קידמו ערכות אישיות של תרמיל לכל ילד וילדה עמוס בכל-טוב: שתייה וחטיפים, כובע מצחיה והפתעות נוספות.

לאורך שעות היום, המשתפים אצו רצו ממתקן למתקן ונהנו מהחוויות הייחודיות לפארק החדשני. וגם שם, בין המתקנים, דאגו בקרן-מרומים וכולל חב"ד לשלב מסרים חינוכיים, כשגולת הכותרת היתה עמדת אמירת התהילים. בין מתקן לבילוי, בין ריצה למשחק במתקני הפארק, הילדים מיהרו לעמדה ופשוט אמרו פרקי תהילים.

כל פרק זיכה אותם בכרטיס הגרלה אותו הם הכניסו לאחת מתיבות הפרסים. בסוף הפעילות נערכה הגרלה ואומרי התהילים זכו בפרסים יוקרתיים.

שילוב פרקי התהילים העסיק גם את האמהות והקבוצה כולה ניצלה כל רגע פנוי לאמירת פרקי תהילים - מחזה מרגש ומיוחד שהשפיע על האווירה.

את היום המשמח והמושקע, יזמה משפחת מירלאשוילי.
במהלך יום הכיף נהנו המשתתפים מארוחת צהריים מושקעת ועשירה לאחריה המשיכו ליהנות ממתקני הלונה פארק.

היום נחתם בתחושה הנאה מרובה, רגעים צרופים של שמחה, שהם כל כך זקוקים להם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.