מערכת COL | יום ב' אלול ה׳תשע״ח 13.08.2018

5 שנים בלי לאכול או לשתות! > העניקו לשירה חיים חדשים • צפו

לשירה סופר בת ה-9.5 יש רק משאלה אחת – לאכול כמו כל הילדים, כמו כולם • מאז שהייתה תינוקת עברה שירה 8 ניתוחים מורכבים בשל מצבה הבריאותי הקשה • לפני כ-5 שנים, ניתוח שעברה הסתבך והביא אותה למצבה הנוכחי – חוסר יכולת לאכול או לשתות. מאז מוזנת שירה דרך כפתור המוצמד לבטנה. מצבה העגום של הוושט מצריך השקת ושט חדשה בניתוח מסוכן ומורכב בקייפטאון, דרום אפריקה • כעת ניצבים בני משפחתה בפני שוקת שבורה בשל מצבם הכלכלי הקשה ומבקשים את עזרת הציבור במימון הוצאות הנסיעה היקרות כדי להיות לצידה, בתקווה שהפעם תוכל שירה לחיות סוף סוף חיים קצת יותר נורמטיביים • לכתבה המלאה ולתרומה >>>
5 שנים בלי לאכול או לשתות! > העניקו לשירה חיים חדשים • צפו


>>> לצפייה בווידאו - לחצו כאן! <<<

היכולת לאכול ולשתות נראית טריוויאלית עד שפוגשים את שירה סופר, ילדה מתוקה ובעלת שמחת חיים שעל פניה לא ניכרת מסכת התלאות אותה עברה בחייה הקצרים. אך גופה הקטן חושף אינספור צלקות מ- 8 ניתוחים שונים, ארוכים, מורכבים ומסוכנים שעברה כבר מגיל 3 חודשים וחצי. מאות ימי אשפוז, אין ספור בדיקות וטיפולים שונים בהרדמה מלאה, ליווי צמוד של פסיכולוגית רפואית הנדרשת בשל מצבה הבריאותי החריג ו-50% היעדרות מהלימודים. שמאחריה עומדת משפחה מדהימה ואופטימית בת 5 נפשות שזקוקה פשוט ליד מושטת כדי להמשיך ולהילחם.

הניתוחים שלא צלחו

הסתבכות מצערת שקרתה תוך כדי ניתוח שעברה שירה לפני 5 שנים הביאה לפגיעה בוושט. מאז עוברת שירה מדי יום מסכת רפואית מורכבת סביב הוושט והבליעה. מכיוון שהוושט של שירה יצאה מכלל תפקוד ואיבדה את צורתה הטבעית, כל ניסיון להכניס לפיה אוכל או שתיה מסתיים בהקאות מרובות ומתישות של מזון או אוכל שנשאר תקוע בוושט ולא יכול לעבור אל הקיבה.

>>> לתרומה - לחצו כאן! <<<

 במהלך השנים האחרונות שירה ניזונה דרך כפתור מיוחד בבטנה ומקבלת לאורך כל שעות היממה תזונה ישירות לקיבתה, כל זאת על אף שני ניתוחים גדולים שעברה בשנתיים האחרונות על ידי פרופסור בעל שם מחו"ל שהגיע לישראל במטרה לנסות ולהציל את הוושט שלה ולהביא לפתרון הבעיה. לצערנו הרב, הניסיון לא צלח ומצבה של שירה החל להתדרדר.

התקווה הגדולה - השקת ושט חדשה

בשבועות האחרונים החמיר מצבה של שירה, ולאחר מספר צילומים ובדיקת גסטרו תחת הרדמה מלאה, התבהר מצבה העגום של הוושט. לאחר התייעצויות רבות חובקות עולם, התבשרה משפחתה שעל שירה לשוב ולשכב על שולחן הניתוחים בפעם התשיעית בחייה, והפעם לניתוח ארוך ומורכב מאוד, בו יכרתו לשירה את הוושט וישיקו לה ושט חדשה מחתיכה שתילקח מהמעי הדק שלה.

התשובה למצבה - קייפטאון, דרום אפריקה

ניתוח לכריתת ושט והשקת ושט חדשה, נחשב לאחד המורכבים והמסוכנים ביותר. הניתוח מצריך ניסיון רב ומומחיות עולמית בכדי להגיע להצלחת ההשקה ללא סיבוכים, העולים גם הם בשל ההיסטוריה הרפואית של שירה. על מנת להגדיל את סיכויה, מופנית שירה לפרופסור בעל שם עולמי במרכז רפואי בקייפטאון, דרום אפריקה, שקנה לו את שמו בזכות מומחיותו בכירורגית ילדים ובניסיון רב שנים בביצוע ניתוחים מסוג זה.

הבוץ הכלכלי הופך טובעני

הוריה של שירה לא השלימו עם מצבה ונלחמים על זכותה לחיות חיים רגילים. אך בשל מצבה הרפואי שגרר בעקבותיו 8 ניתוחים, מאות ימי אשפוז ותקופות החלמה ארוכות, נאלצו לעזוב את עבודתם לתקופות ארוכות ואף איבדו לא פעם את מקום עבודתם עקב היעדרויות ארוכות חוזרות ונשנות. מה שהיה בתחילה בור כלכלי קטן, הלך וטפח ברבות השנים לתהום פיננסי עמוק שלא מאפשר להוריה להרים את הראש מעל המים. כעת הניתוח הקרוב בדרום אפריקה הופך את המצב לבלתי נסבל, עבורם ועבור בנותיהם.
עם ישראל מתגייס למען שירה!

>>> לתרומה - לחצו כאן! <<<

הניתוח בדרום אפריקה, וכל הוצאות הקיום היומיומי של הבית והמשפחה בתקופה זו, לצד הנטל הכספי הגדול של כלל ההוצאות הרבות הכרוכות מסביב ל'מסע' זה, הן רבות וקשות מנשוא.

כעת פונים הוריה בקריאה נרגשת לעם ישראל להעניק תקווה לשירה ולאפשר להם לטוס יחד איתה לניתוח בדרום אפריקה, לקיים במקביל את שתי בנותיהם הנוספות ולתמוך בהם ברגעים קשים אלו. לאחר הניתוח תוכל שירה להתחיל לחיות מחדש ולהצליח בפעם הראשונה מזה חמש שנים לאכול ולשתות כמו כולנו. עזרו לנו להגיע ליעד.

תאריך הניתוח קרוב מאוד – כ"ג באלול, 3 בספטמבר. אבל בכדי שהמשפחה תוכל לעמוד שוב בפני ההוצאות הרפואיות והקיומיות לקראת ה'מסע' המפרך, צריכה המשפחה לגייס סכום גדול של 700,000 שקלים.

עכשיו זה הזמן! הזמן שלכם לתת לשירה את הזכות לחיות מחדש חיים של ילדה בריאה, שתוכל לאכול ולשתות כמו שאר הילדות ללא מזרקים ומכשירים, בלי בתי חולים ואשפוזים, בלי סבל ומלחמת קיום יום יומית.

שירה צריכה אתכם.

רק אתם תוכלו לתת לה את האפשרות לצאת מהמצב הנורא לחיים חדשים ושמחים, ואת האפשרות להוריה לגדל אותה ואת אחיותיה בצורה רגילה ומאושרת.

>>> לתרומה - לחצו כאן! <<<

אתם תעניקו לשירה חיים.

***

לתרומה באמצעות 3 קווי טלפון:
058-4662644/3/2

סליקת האשראי באמצעות כולל חב"ד צפת.
כתובת: קרית חב"ד 221/28 ת.ד. 6194 צפת 1324143
למוסד אישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודה.

לתרומה באמצעות העברה בנקאית.
בנק פאג"י - 52 סניף חיפה - 187 מס חשבון - 618047
שם החשבון - קרן עזרה - נא לציין באסמכתא "עבור שירה סופר"
אנא שלחו אסמכתא על ביצוע התרומה למייל או לפקס המופיעים כאן.
פקס: 04-6923165 דוא"ל : [email protected]

כל התרומות מוכרות לצורך ניכויי מס הכנסה מטעם עמותת "כולל חב"ד", גם בישראל וגם בארה"ב, נא הקפידו לדייק בעת בחירת אמצעי תשלום - ישראלי או אמריקאי לצורך קבלת הקבלה הישראלית או האמריקאית, קבלה מקורית וחתומה דיגיטלית מתקבלת במייל מיד עם סליקת התרומה.

פטור מתשלום עמלת קמפיין (צ'רידי): דף זה הוקם בחסות CHARIDY INC (צ'רידי), לאור המקרה המרגש החלטנו שלא נגבה עמלה* בגין הקמפיין.
*לא כולל עמלות צד ג' כגון עמלת סליקה של חברות האשראי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.