מערכת COL | יום ב' אלול ה׳תשע״ח 13.08.2018

יו"ר הכנסת ביקר במרכז הקבלה של צפת

ביום ראשון התארח במרכז הקבלה של צפת יו"ר הכנסת מר יולי (יואל) אדלשטיין, כשהוא מלווה במועמד הליכוד לראשות עיריית צפת, מר יהושע (שוקי) אוחנה. האורח, שכיהן בעבר כשר ההסברה והתפוצות, התפעל מקשרי העבודה הענפים של מרכז הקבלה הצפתי, עם קהילות יהודיות ברחבי העולם, ואף שמע על סדרת הרצאות שמקיים המרכז בשבוע זה ובשבוע הבא, במדינות מרכז אמריקה, כחלק מפעילות המחלקה לדוברי ספרדית • לסיפור המלא
יו
אתמול (ראשון) התארח במרכז הקבלה של צפת יו"ר הכנסת מר יולי (יואל) אדלשטיין, כשהוא מלווה במועמד הליכוד לראשות עיריית צפת, מר יהושע (שוקי) אוחנה. האורח, שכיהן בעבר כשר ההסברה והתפוצות, התפעל מקשרי העבודה הענפים של מרכז הקבלה הצפתי, עם קהילות יהודיות ברחבי העולם, ואף שמע על סדרת הרצאות שמקיים המרכז בשבוע זה ובשבוע הבא, במדינות מרכז אמריקה, כחלק מפעילות המחלקה לדוברי ספרדית.

יו"ר הכנסת, לשעבר 'אסיר ציון' בברית המועצות, נהנה לראות את פעילות המרכז להפצת יהדות ופנימיות התורה במאור פנים, תוך שהוא מעיין לראשונה בספר הזוהר בתירגום לשפה הרוסית. בסיום הביקור הודה האורח למארחו, הרב איל ריס מנהל המרכז, שהעניק לו את הספר 'GPS לנשמה' בשפה הרוסית, של המחבר החב"די, הרב נדב כהן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.