מערכת COL | יום א' אלול ה׳תשע״ח 12.08.2018

הפוליטיקאים תוקפים: דגלי אש"ף בהפגנה ב'כיכר רבין' בתל-אביב

אלפים הפגינו אמש (מוצ"ש) כנגד חוק הלאום בכיכר רבין שבמרכז העיר תל-אביב, ואף הניפו דגלי אש"ף • בנימין נתניהו, הבוקר: "רוצים להפוך 'למדינה ישראלית פלסטינית'. לא יקרה" • שרת התרבות מירי רגב אמרה: "המחזה אתמול היה חמור בעיניי" • שר הכלכלה אלי כהן: "המפגינים - הגיס החמישי שנמצא במדינת ישראל" • אקטואלי
הפוליטיקאים תוקפים: דגלי אש
צילום: ישראל ברדוגו ארכיון COL, צילומסך ווינט
לאחר שפרסם במוצאי שבת סרטון שבו נשמעות קריאות ב'כיכר רבין' שבתל-אביב: "בדם, ברוח, נפדה את פלסטין", נשא הבוקר (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה כנגד אלו שהניפו דגלי פלסטין בהפגנת המגזר הערבי נגד חוק הלאום, כך מדווח ynet.

"רבים מהמפגינים רוצים לבטל את חוק השבות, את ההמנון, את הדגל, ולהפוך את ישראל - כפי שדובריהם אומרים - 'למדינה ישראלית פלסטינית' או ל'מדינת כל אזרחיה'", הוסיף נתניהו בישיבת הממשלה, ואמר: "בדיוק לשם כך העברנו את חוק הלאום. דגלי אש"ף הונפו בלבה של תל אביב ושמענו את הקריאות 'בדם ואש נפדה את פלסטין'. עכשיו ברור מתמיד שצריך את חוק הלאום כדי להבטיח את עתידה של מדינת ישראל כיהודית".

שרת התרבות מירי רגב (הליכוד) תמכה בדבריו של ראש הממשלה ואמרה: "המחזה אתמול היה חמור בעיני. אני מתכוונת לפנות ליועץ המשפטי לממשלה כי לא ייתכן שבמרכז תל אביב מונפים דגלי פלסטין".

בכניסה לישיבת הממשלה אמר השר אלי כהן (כולנו): "מה שראינו אתמול בהפגנה בתל אביב זה הגיס החמישי שנמצא במדינת ישראל. מי שהיה אתמול בהפגנה ללא ספק לא מקבל את מדינת ישראל".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.