מערכת COL | יום א' אלול ה׳תשע״ח 12.08.2018

סגירת מעגל בהילולת הצדיק רבי חיים ויטל בקרית מלאכי

סגירת מעגל מרגשת נצפתה במהלך תפילות בקבר הצדיק רבי חיים ויטל בקרית מלאכי, כאשר הרב בצלאל מזרחי העניק את הספר החדש אודות זקנו הרב יעקב מזרחי - "דרך כוכב מיעקב" - לרבה של קרית מלאכי הרב חיים פינטו, אשר העלה זכרונות מהמהפכה הרוחנית שחולל הרב מזרחי ברחבי ארץ הקודש בכלל ובקרית מלאכי בפרט: "היו לנו שיחות רבות, במהלך הביקורים של זקנך בקרית מלאכי, כאן פעל רבות לטובת הכלל, והנה כעת אתה נכדו פועל במסירות למען הכלל". ואילו עם מחבר הספר הרב שניאור זלמן ברגר, שוחח הרב פינטו גם על הספר שהוציא אשתקד - תולדות חב"ד במרוקו, בו מסופר רבות על משפחת חמיו של הרב פינטו - רבי מאיר אבוחצירא • לסיפור המלא
סגירת מעגל בהילולת הצדיק רבי חיים ויטל בקרית מלאכי
סגירת המעגל המרגשת היוותה חתימה של אירוע השקת הספר, שנערך ברחובות לרגל יום הסתלקות הרב מזרחי היום בא' באלול, בהשתתפות צאצאי הרב מזרחי, וידידי המשפחה. הבנים הרב אליעזר מזרחי והרב שלמה מזרחי מנהלי מוסדות אור יעקב ואור זרוע - סיפרו על גדולתו של אביהם, אשר מתוארת היטב בספר החדש.

הנכד הרב אברהם חיים מזרחי שליח הרבי במושב גבעתי - סיפר על מפגש עם המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן, אשר סיפר כי הסבא הרב יעקב מזרחי, הוא אשר הכניסו ללמוד במוסדות תורניים. מחבר הספר הרב שניאור זלמן ברגר, סיפר על שמונה שנות תחקיר ועריכה, בהם נקבצו עדויות מכלי ראשון, מסמכים אוטנטיים וקטעי עיתונות, אשר יחד גובשו לספר תיעודי היסטורי המספר את תולדות חבר הכנסת הרב יעקב מזרחי ממנהיגי יהדות המזרח.

את מסכת הנאומים חתם הרב בצלאל מזרחי בקריאה לסייע למוסדות "אור יעקב ואור זרוע" (בית מדרש להוראה ודיינות), המנציחים את הסבא הגדול הרב יעקב מזרחי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.