מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תשע״ח 06.08.2018

נתוני הסקר: החרדים אוהדים את טראמפ • ומה עם החב"דניקים?

מגזין 'עמי' ערך סקר מיוחד שבדק את יחס הציבור החרדי לנשיא ארצות הברית המכהן דונלד טראמפ, ממנו עולה - כי למעלה מ-91 אחוזים ענו כי הם מרוצים מהנשיא המכהן • העסקן החב"די מקראון הייטס, ר' יעקב ברמן אמר ל-COL: "אמנם נשיא ארה"ב שחרר את רובשקין והעביר את השגרירות לירושלים - אך לא ניתן לומר מה יהיה בשנת 2020, יש עוד כמה שנים טובות" • לכתבה המלאה
נתוני הסקר: החרדים אוהדים את טראמפ • ומה עם החב
צילום: טוויטר הנשיא טראמפ

מגזין 'עמי' ערך סקר מיוחד שבדק את יחס הציבור החרדי לנשיא ארצות הברית המכהן דונלד טראמפ, ממנו עולה - כי אחוזי התמיכה בטראמפ בוהים במיוחד.

לשאלה הראשונה: 'מה מידת שביעות הרצון שלך מתפקודו של הנשיא טראמפ'?.. למעלה מ-91 אחוזים ענו כי הם מרוצים מהנשיא המכהן. ליתר דיוק: 41.4 אחוזים טענו שמרוצים מאוד מתפקודו של טראמפ, 50.2 רק 'מרוצים', ללא 'מאוד' ו-8.4 בלבד מאוכזבים מתפקוד הנשיא.

שאלה נוספת שנשאלו העונים: 'למי יצביעו החרדים בבחירות 2020 לנשיאות ארה"ב?'. לשאלה זו ענו 82.4 אחוזים שהם מצהירים כי יצביעו שוב לנשיא טראמפ ו-17.6 אחוזים הצהירו כי לא יצביעו בעבורו.

ומה קורה עם החב"דניקים?: בשיחה ל-COL, אמר העסקן החב"די מקראון הייטס, ר' יעקב ברמן, שבבחירות האחרונות פעל רבות בקרב חסידי חב"ד למען הנשיא האמריקני: "ראשית כל, לא ניתן לומר מה יהיה בשנת 2020, יש עוד כמה שנים טובות. מה שכן, ניתן לומר שבאם הבחירות היו נעשות היום - אזי היה אפשרי לחשוב או לדעת מה החב"דניקים היו עושים".



ומה לגבי חב"ד?... "יש המון דעות, הרבה אנשים, ולא ניתן לומר בבטחה מה יהיה. מה שכן - אני יכול לומר שבשכונת קראון הייטס, אני בטוח שיהיה כמעט את אותה התוצאה. רובם הצביעו בעד טראמפ, ואם כיום יהיו הבחירות - התוצאה תהיה דומה.

"ואם תשאל מדוע?, אז אחת הסיבות היא: שטראמפ הבטיח שיעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים, ואכן עשה זאת, וגם שהוא שחרר את ר' שלום רובשקין ועוד.

"יש לנו עוד כמה שנים באופק עד לבחירות הקרובות - והרבה דברים יכולים להשתנות. לכן, את תוצאות הבחירות כיום אולי היה ניתן לדעת, אך את העתיד - אני מתקשה לצפות".   

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.