מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תשע״ח 06.08.2018

מיחידת שלדג ל'יד-ביד': הרמטכ"ל לשעבר סייר במפעל החסד בלוד

הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ הגיע היום לארגון 'מפעל החסד יד-ביד' בלוד וסייר באגפי הפרויקטים של הארגון • מחלוקת ילקוטים לתלמידים מעוטי יכולות מכל המגזרים ברחבי ישראל, סלון ביגוד לכלות ועוד • לסיום, הניח גנץ תפילין עם ידידו איתו שירת בצה"ל ביחידת שלדג - יו"ר העמותה הרב יעקב גלויברמן • לכתבה המלאה
מיחידת שלדג ל'יד-ביד': הרמטכ
הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ הגיע למרכז ארגון "מפעל החסד יד ביד" בלוד וסייר בכל הפרויקטים של הארגון בלוד, החל ממכרז סלון כלות, מרכז הלוגיסטי שם מחולקים בימים אלו אלפי ילקוטים חדשים וערכות כתיבה לתלמידים ממשפחות מועטות יכולת מכל המגזרים ברחבי ישראל, הילקוטים מחולקים באמצעות מחלקות הרווחה והעובדים הסוציאליים, בבית התבשיל המרכזי שם אוכלים מידי יום מאות אנשים שממתינים לארוחה חמה.

וכן במרכז לריהוט ומכשירי חשמל יד שניה אשר לשם אוספים ריהוט במצב תקין ומחולק באמצעות העובדים הסוציאליים לאנשים שזקוקים לריהוט בסיסי לבית.

מר בני גנץ נהנה לראות את הפעילות הברכוה והתעניין במצבם של הנזקקים וניצולי השואה והתמודדותם בחיי היום יום. במשרדו של הרב יעקב גלויברמן מנהל העמותה נערכה פגישה. יש לציין כי לרב גלויברמן היכרות רבת שנים עם החייל מספר 1 לשעבר, כאשר שירתו יחד ביחידת שלדג.

הרב גלויברמן העניק לו ספר "הדרך לחיים של משמעות" מתורתו של הרבי מליובאוויטש וכן את הספר "חב"ד במרוקו" על פועלם של שלוחי חב"ד במרוקו מזה למעלה מ-50 שנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.