מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשע״ח 05.08.2018

מה המשותף לקיבוצניקית, אמנית תל אביבית ועורכת דין מכובדת?

מה המשותף לקיבוצניקית, אמנית תל אביבית ועורכת דין מכובדת? ערב סיום שנת לימודים מוצלחת במיוחד במדרשיית "בית שושנה" בתל אביב • סיקור מלא
מה המשותף לקיבוצניקית, אמנית תל אביבית ועורכת דין מכובדת?


לרגל סיום שנת לימודים מוצלחת במיוחד במדרשת בית שושנה בתל אביב, התקיים ערב סיכום וסיום, לראשונה הוזמנו לערב זה גם אמהות של בנות המדרשה, שהגיעו בהתרגשות גדולה להכיר ולהוקיר תודה למקום שהפך להיות הבית של בנותיהן.

הערב נפתח בקריאת מכתב של הרבי לסיום שנת לימודים, בו כותב הרבי שעלינו לזכור שכל סיום הוא התחלה חדשה ויש לנצל אותו באופן זה, המכתב נקרא ע"י הרבנית הינדה גערליצקי שליחת הרבי מליובאוויטש לתל אביב ובנוסף גם אחת מצוות המרצים במדרשה.

 המשתתפות הקשיבו להרצאה מרתקת של הרב יואל בייטש שהסביר בטוב טעם את עניינה של תחיית המתים ומשמעותה בחיי היום יום שלנו.

הגב' רונית בונמו – נשאה דברים בתור נציגת האימהות – היא סיפרה על מפגש מיוחד שהיה לה עם שליחי חבד - ועל המסקנה אליה הגיעה בעקבותיו : "אין כמו חב"ד"!...
בסיום דבריה הודתה הגב' בונמו לצוות המדרשה על המסירות וההשקעה, על ההכנה של הבנות לחיי נישואין ועל התהליך הנפלא שעוברת כל אחת מהן לחוד וכולם יחד - תהליך שהופך אותן למשפחה אחת גדולה - משפחת "בית שושנה".

בנות המדרשה שיתפו את הקהל בזוית הראיה שלהן על השנה שחלפה, הן הודו לצוות המרצים על השיעורים המרתקים והדגישו שהלימוד הוא העניין המרכזי במדרשה, לימוד רציני ועקבי ברמה גבוהה שמשפיע על כל תחומי החיים.

הן הודו למדריכות המסורות נחמי מיארה ואוריה טויטו על מבצעי הלימוד והאוירה החסידית וכמובן לאם הבית הגב' חנה יחזקאל שמשקיעה את כל כולה לטובת הבנות והמדרשה, שי מיוחד העניקו הבנות לנשות הקהילה לאות תודה על האירוח בשבתות באווירה ביתית מכל הלב.

צפיה בסרט שסיכם את הפעילות השנתית הכניס את כולם לאוירה המיוחדת של בית שושנה ומשם קצרה היתה הדרך ללימוד בחברותא ממש כמו במדרשה - 'חברותא time'. ברחבי האולם התיישבו זוגות זוגות אמהות ובנות ללמוד יחד שיחה של הרבי. המראה מרגש: קיבוצניקית, אמנית תל אביבית, עורכת דין מפורסמת, עוד ועוד נשים שאינן שומרות תורה ומצוות לעת-עתה יושבות כל אחת עם בתה שהפכה לבת חסידית לתפארת ולומדות יחד שיחה של הרבי בעיניים בורקות.

לקראת סיום הערב סיפרה הרבנית מינדי שמערלינג מנהלת המדרשה כי בראש חודש אלול תפתח אי"ה במדרשת 'בית שושנה' תוכנית מיוחדת לצעירות: 'אלול - זה הזמן לחזור" - חודש גדוש בהרצאות סיורים ארועים ושיעורים שיתמקדו בלימוד תפילות ראש השנה ויום הכיפורים, המשמעות הפנימית של כל חג, ההלכות וכל מה שצריך לדעת - הזדמנות לכל מי שמעוניינת לחוות את חודש אלול באווירה מרוממת ולהגיע מוכנה.

הערב הסתיים באווירה נפלאה של אחדות ושמחה. הנשים, האמהות והבנות יצאו לדרכן בתודה על היותן חלק ממשפחת חב"ד 'בית שושנה' בתל אביב.

לפרטים והרשמה לשיעורים ולמדרשה (מספר המקומות מוגבל): 050-784187
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.