מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשע״ח 03.08.2018

נבחר רב לקהילת חב"ד תל-ציון

לאחר מערכת בחירות של מספר שבועות, עליה פיקח הרב ברוך בועז יורקוביץ, רב קהילת חב"ד בלוד, נבחר אמש ברוב קולות בני הקהילה הרב שי שמעון כהן, המכהן כיום כדיין בבית דינו של הרב שמואל אליהו רב העיר בצפת עיה"ק, בנו של הרב יוסף כהן רב שכונת 'ויצמן' בעיר רמלה • לסיפור המלא
נבחר רב לקהילת חב

קהילת חב"ד בתל ציון הסמוכה לירושלים, מונה כיום עשרות משפחות חב"דיות, המנהלות חיי קהילה פעילים, מוסדות חב"ד מפותחים, גני בנים ובנות, תלמוד תורה ובית ספר לבנות על טהרת הקודש - המשרתים את משפחות אנ"ש בכל יישובי הסביבה, מקוואות חב"ד בפיקוח רבני חב"ד, בעיר חרדית צעירת ומטופחת הכוללת בתוכה את כל השירותים הנצרכים למשפחה החב"דית, כולל תחבורה ציבורית איכותית בתדירות גבוהה, ומהווים מוקד משיכה למשפחות חב"דיות המבקשות להצטרף לקהילה חסידית צעירה ותוססת.

עם התרחבות הקהילה, נוצר צורך ברב מורה הוראה לקהילה החב"דית. ולאחר קיום אסיפות של חברי הקהילה הוחלט יחד לצאת לבחירות על מנת להביא לבחירת רב שינהיג את הקהילה.

עם ההחלטה והקמת ועד הבחירות פורסמה מודעה, ואכן יותר מעשרה מחשובי הרבנים והדיינים בחב"ד שלחו טופס הרשמה ראשוני, ולישורת האחרונה של הליך הבחירות נותרו שלשה רבנים: הרב משה גינזבורג - רב ומו"ץ בירושלים; הרב שי שמעון כהן - דיין בבית הדין הרבני בצפת; והרב אייל פלד - מו"ץ בקהילת חב"ד עמנואל ועוד. שבשבועות האחרונים הגיעו לשבות עם הקהילה.

בוועדה מציינים בסיפוק את אחוזי ההרשמה הגבוהה של בני הקהילה לפנקס הבוחרים, דבר המצביע על האחדות המיוחדת בה מצטיינת הקהילה. דבר שודאי ייתן כח לרב הנבחר לנהל את עדתו ברמה.

לאחר מערכת בחירות של מספר שבועות, עליה פיקח הרב ברוך בועז יורקוביץ, רב קהילת חב"ד בלוד, נבחר אמש ברוב קולות בני הקהילה הרב שי שמעון כהן, המכהן כיום כדיין בבית דינו של הרב שמואל אליהו רב העיר בצפת עיה"ק, בנו של הרב יוסף כהן רב שכונת 'ויצמן' בעיר רמלה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.