מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשע״ח 02.08.2018

מהחלטות ועידת המחנכים: "ועידת הורים" ארצית בענייני חינוך

מארגני "וועידת המחנכים" בראשות הרב נפתלי רוט יוצאים עם בשורה גדולה להורים לקיים לראשונה "ועידת הורים" בתנאי נופש באחד המלונות בארץ בדומה לוועידת המחנכים שיכלול ימי עיון והנחיית הורים בחינוך הילדים בבית, קשר הורים מורים, הכוונה להמשך לימודם של ילדיהם אחרי כיתה ח', התוועדות חסידית ופאנלים עם רבנים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה שישיבו לשאלות בהלכות ואורחות חינוך המעסיקות את ההורים בחיי היום יום.
מהחלטות ועידת המחנכים:
מארגני "וועידת המחנכים" בראשות הרב נפתלי רוט יוצאים עם בשורה גדולה להורים לקיים לראשונה "ועידת הורים" בתנאי נופש באחד המלונות בארץ בדומה לוועידת המחנכים שיכלול ימי עיון והנחיית הורים בחינוך הילדים בבית, קשר הורים מורים, הכוונה להמשך לימודם של ילדיהם אחרי כיתה ח', התוועדות חסידית ופאנלים עם רבנים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה שישיבו לשאלות בהלכות ואורחות חינוך המעסיקות את ההורים בחיי היום יום. על מועד הוועידה תבוא הודעה נפרדת.

בין רשימת ההחלטות שנתקבלה על פי בקשת מחנכים רבים, עריכת ימי עיון במהלך השנה לפי שכבות גיל התלמידים מגן עד לישיבות. הרב רוט מוסר שלאור פניות רבות מקדם המרכז חינוכי חסידותי, חידושה של קיום ועידה מיוחדת לרמי"ם וראשי ישיבות כפי שהיתה בעבר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.