מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשע״ח 02.08.2018

הנאום המיוחד של הגאון הרב בנימין רימר ב"ירחי כלה" • צפו

אורח מיוחד השתתף השנה ב'ירחי כלה' בכפר חב"ד לכבוד כ"ף מנחם-אב, יום ההילולא של רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל • הגאון רבי בנימין רימר, ראש ישיבת "קרית מלך" בבני ברק ומשגיח ישיבת טשעבין בירושלים עיה"ק, וחתנו של הגאון רבי יוסף שלום אלישיב זצ"ל, הפתיע את מאות המשתתפים בדבריו • מגזין שישי ב-COL מגיש את הנאום המלא בווידאו • לצפייה >>>
הנאום המיוחד של הגאון הרב בנימין רימר ב
צילום: נתאי אבל, ארכיון COL
בבואנו מיום ההילולא של רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל בכ' מנחם אב, מהוועדה המארגנת של מעמד ה"ירחי כלה" הארצי שעל ידי ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית, נמסר כעת לפרסום נאומו המלא של הגאון רבי בנימין רימר במעמד.

השתתפותו של הגאון רבי בנימין רימר, ראש ישיבת "קרית מלך" בבני ברק ומשגיח ישיבת טשעבין בירושלים עיה"ק, וחתנו של הגאון רבי יוסף שלום אלישיב זצ"ל, במעמד ה"ירחי כלה" הארצי השמיני, ממשיך לעורר הדים רבים בקרב עולם הישיבות בארץ הקודש.

בעיצומו של המעמד האורח המיוחד התקבל בכבוד רב על ידי ראשי הישיבה והקהל הרב.

הרב רימר פתח את דבריו בסיום המושב השני, אשר הוא מבקש לייחד את דבריו לנושא שהיה קרוב לרבי, ענייני בית הבחירה ובית המקדש. במשך למעלה משעה נשא הרב רימר משא מרתק ומאלף הבנוי לתלפיות, כאשר הוא מעמיק ומפלפל בגדרי כבוד בית המקדש ומורא ומקדש, ומצטט ודן הן מדברי הרבי בנושא והן מדברי גדולי התורה מעולם הישיבות הליטאי בנושאים אלו.

בהמשך דבריו חשף הרב רימר בפני הקהל הרב שהאזין כמרותק לדבריו, על שזכה להיות נוכח מספר פעמים בחצר הרבי מליובאוויטש, והשתתף הן בהתוועדויות הקודש של הרבי והן בתפילות במחיצת קדשו בבית המדרש 770. הרב רימר העלה את זכרונותיו שנחקקו בו מהתוועדות שבת פרשת נח תשכ"ח, לפני למעלה מיובל שנים, ואת הלקחים המופלאים שהרבי למד בעבודת ה' משליחותו של נח בתיבה, בתפקידו של כל יהודי לקרב את הזולת לאור התורה והמצווה. הרב רימר הוסיף בדבריו אודות רשמיו מהנהגות הקודש של כ"ק האדמו"ר זצוק"ל בהם נוכח לראות, אותו הגדיר כ"אדם השלם", אשר הלוואי שנזכה ללמוד משהו מהנהגותיו בקודש.

כעת כאמור ניתן לצפות בווידאו בחלק נאומו של הרב רימר בו הוא מספר על הרבי, וכן ניתן להאזין לשיעור המלא שנמסר במעמד הגדול.

***
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.