מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשע״ח 02.08.2018

חוויות מאתגרות בקעמפ 'גן ישראל כפר חב"ד' • גלריה

שבת מרוממת, בכניסתה וביציאתה, ב'קעמפ גן ישראל כפר חב"ד'. שבת, שכללה פעילויות תוכניות, חסידיות ומהנות גם יחד. לאחריה, בא יום ראשון בשבוע, שהיה גדוש אף הוא בתכנים חסידיים ומהנים. כל זה, בא בנוסף למבצעים שונים המתנהלים במהלך הקעמפ, שמטרתם אחת – החדרת המסרים היטב היטב במוחם וליבם של החיילים. ניכר, כי הצוות מצליח למלא את המשימה והתוצאות בשטח, ברורות • לסיפור המלא, גלריה
חוויות מאתגרות בקעמפ 'גן ישראל כפר חב
צילום: שניאור רייניץ
שבת מרוממת, בכניסתה וביציאתה, ב'קעמפ גן ישראל כפר חב"ד'. שבת, שכללה פעילויות תוכניות, חסידיות ומהנות גם יחד. לאחריה, בא יום ראשון בשבוע, שהיה גדוש אף הוא בתכנים חסידיים ומהנים. כל זה, בא בנוסף למבצעים שונים המתנהלים במהלך הקעמפ, שמטרתם אחת – החדרת המסרים היטב היטב במוחם וליבם של החיילים. ניכר, כי הצוות מצליח למלא את המשימהץ התוצאות בשטח, ברורות.

השבת האחרונה, עברה על חיילי קעמפ 'גן ישראל כפר חב"ד', בהתרוממות הרוח מיוחדת. בערב שבת, התאספו כל החיילים ובאו לשטח הקעמפ, שם, התפללו החיילים את תפילת השבת, ביצעו פעילויות ייחודיות ולמדו שיחה של הרבי מעובדת וערוכה בשפה ברורה. לאחר סעודת השבת שנמשכה עמוק לתוך הלילה, נפנו החיילים לבתיהם, לישון ולאגור כוחות לקראת יום המחר.

למחרת, בצהרי יום השבת, נתאספו שוב החיילים ובאו לשטח הקעמפ, שם השתתפו במשחק חסידי ומהנה, שמטרתו – החדרת התכנים שבספר "היום יום", באופן שכל אחד ואחד מהחיילים יידע כמה שיותר מושגים חסידיים ופתגמים מרובתינו נשיאנו. לאחר מכן, התפללו החיילים מנחה, והתיישבו ל'סדר ניגונים', כמנהג אנ"ש. הסדר, לווה בדברי הסבר על כמה מהניגונים, מפי אנשי הצוות שיחיו. משך זמן לאחר צאת השבת, הסתיים ה'סדר ניגונים', ולאחר תפילת ערבית, הבדלה וצפייה בוודיאו של הרבי, הלכו החיילים לבתיהם.

למחרת היום, ביום ראשון, באו החיילים לשטח הקעמפ, ושם נערכו להם כמה פעילויות ייחודיות. הראשונה שבהן, היא פעילות "וועט דער סאלדאט געפינען די ענטפערן" (על משקל ה'נושא' של הקעמפ – "וועט דער רבי געפינען א וועג ווי עם צו ענטפערן"). במהלכה, השתתפו החיילים בחידון וויזואלי, שבו היה עליהם להשיב נכונה על שלל שאלות בנושאים חסידיים שונים.

לאחר מכן, באה הפעילות השניה לאותו היום, הלא היא הפעילות המסורתית לחיילי קעמפ גן ישראל כפר חב"ד – "אז כפר חב"ד ס'זאל האבן א פנים", בגירסת 5778. במהלכה, נדרשו החיילים לצאת יחד עם מפקדיהם לרחובות הכפר, ולבצע כמה משימות שונות, ולעיתים משונות, כשחלקן העיקרי נשא אופי ומסר חסידי. בסופה של הפעילות, נעמדו החיילים ל'מסדר' מופתי ברחבה שמול הכניסה לבית הכנסת 770 בכפר.

בסופו של יום, שבו החיילים לבתיהם כשהם מותשים, אך מלאי מטען רוחני חשוב.

כאן המקום לציין, כי אגף הלימודים בקעמפ הפיק מבצע ייחודי לחיילי הקעמפ – מבצע, בו החיילים המצטיינים בתפילות ובלימודים, מקבלים מעטפות, ובהן – מדביקות ייחודיות הקשורות לנושאים הנלמדים במהלך הקעמפ, במפגשי הלימודים. חוברת הלימודים השנה, היא שילוב של חוברת לימודים ואלבום מדביקות. על חלק מהמדביקות הודפסו תמונות הקשורות לחומר הלימודים היומי, ועל חלקן הודפסו תשובות לשאלות על החומר הלימודי, שנכתבו במקומן בחוברת.

אכן, החיילים הצטרפו למבצע בחשק, כשמגמתם להשיג עוד ועוד מדביקות, וכך לסיים את המשימה – מילוי האלבום כולו. ניכר, כי המבצע הוסיף לחיילים בחשק שבלימודים בקעמפ, וגרם להם להבין, לדעת ולזכור טוב יותר את החומר הנלמד. נגלה, נושא הקעמפ וגאולה ומשיח.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.