מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשע״ח 31.07.2018

בשידור ישיר: מעמד קריאת הפ"נ בציון אביו של הרבי

בציון הקדוש של הגאון המקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן, אביו של הרבי, ייערך מחר בבוקר (שבע - שעון ישראל) מעמד קריאת הפ"נ הכללי, בהשתתפות רבנים, משפיעים ושלוחים מכל רחבי העולם. את הפ"נ יקריא אחד מחשובי הרבנים שיבואו להשתתף במעמד • מרכז התקשורת החב"די יעביר את קריאת הפ"נ בשידור ישיר • שידור ישיר
בשידור ישיר: מעמד קריאת הפ
מעמד קריאת הפ"נ בשנה שעברה (צילום: יחזקאל איטקין. ארכיון COL)

בציון הקדוש של הגאון המקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן, אביו של הרבי, ייערך מחר בבוקר (שבע - שעון ישראל) מעמד קריאת הפ"נ הכללי.

במעמד בציון באלמא אטא שבקזחסטאן, צפויים להשתתף רבנים, משפיעים ושלוחים מכל רחבי העולם. את הפ"נ יקריא אחד מחשובי הרבנים שיבואו להשתתף במעמד.

בהזדמנויות שונות ראינו במוחש את ה"בן יכבד אב", החביבות הרבה של הרבי לכל ענייני אביו, הגאון המקובל, ובפרט בכל מה שנוגע לטיפול בענייני הציון. ואכן, השנה נערכת עלייה גדולה יותר לציון מבעבר, וזאת עקב נדיבותם האדיבה של אנשי החסד ר' אברהם שאולזון ור' שמואל שטרן.

העלייה לציון מהווה את רגע השיא ביום ההילולא. לבאים מצפה תכנית גדושה, שתכלול הרצאות ושיעורים מיוחדים על בעל ההילולא, התוועדות מרכזית, מראות קודש נדירים של הרבי על אביו ועוד.

התכנית תחל ביום שלישי בבוקר ותחתם בהתוועדות המרכזית שתערך ביום רביעי אחר הצהריים במלון רמדה המפואר באלמא אטא, שם מנוחתו כבוד של בעל ההילולא.

בין הבאים לאלמא אטא, יהיו שלוחים, רבנים ומשפיעים מכל קצוות תבל, ובהם משלחת מכובדת של משפיעי ישיבות 'תומכי תמימים' מארץ הקודש. בנוסף, תהיה נציגות מטעם בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש.

לצפייה בשידור החי: לחצו כאן>>>
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.