מערכת COL | יום י"ח אב ה׳תשע״ח 30.07.2018

בדיי קעמפ 'לגיונו של הרבי': יומיים עמוסים בטיולים • גלריה

בוקר היום השלישי בדיי קעמפ 'לגיונו של הרבי' נפתח בסערה עם הגעת החיילים אל המסדר העוצמתי שפתח את פעילות הבוקר החסידית • בהמשך היום נסעו החיילים אל עבר אחד הפארקים הגדולים ושם חתמו את היום בעל האש מיוחד • לכתבה המלאה וגלריה
בדיי קעמפ 'לגיונו של הרבי': יומיים עמוסים בטיולים • גלריה
צילום: חיים טויטו ויוסי ג'רופי
בוקר היום השלישי בדיי קעמפ 'לגיונו של הרבי' נפתח בסערה עם הגעת החיילים אל המסדר העוצמתי שפתח את פעילות הבוקר החסידית והמיוחדת שהוכנה כמו תמיד במיוחד ליום זה ע"י רכזי האוגדות.

לאחר המסדר, פנו החיילים המולהבים היישר אל הזאל הגדול - 770, שם נמשכה ביתר שאת תחרות הסיירות - אותה כפי שכבר דיווחנו ניתן לזהות ממרחק כששאגות ה'אמן' בתפילה העוצמתית נשמעים היטב באזור התלמוד תורה בהנהלתו של ר' מאיר מור יוסף והשכונה סביב.

ארוחת בוקר, ומאות החיילים נוהרים אל האוטובוסים אשר יובילו אותם אל הטיול השני והגדול של דיי קעמפ לגיונו של הרבי. טיול חוויתי ואתגרי כאחד יצא לדרך..

סבך המבוכים האתגריים שקיבלו את פני החיילים בעמק המרהיב הראו לחיילים כי הטיול רק החל, מיד לאחר מכן נכנסו החיילים למסלולי באולינג כשהסיירות מתחרות זו בזו ושאגות החיילים בזריקת הכדור אל עבר המסלול בהתרגשות נשמעו מכל עבר.

בהמשך היום נסעו החיילים אל עבר אחד הפארקים הגדולים ושם חתמו את היום בעל האש מיוחד כשאר המפקדים מתוועדים ומחדירים את סיפורי הרביים באווירה המיוחדת.

לשטח חזרו החיילים בשעת הערב כשהם מלאי חוויות מוכנים ליום הבא.

את האקשן והבלאגן שאליו נכנסו החיילים בפארק 'בלאגן' שביגור רק אלו שהיו שם יכולים לתאר. את כדורי הצבע שהתפוצצו לכל עבר בעמדות התותחים ומסלולי החבלים האתגריים יחד עם הסירות המתנגשות ועשרות האטרקציות מתארים החיילים כיום כיף שלא נגמר.

ואז הם חזרו היישר אל טקס החופה המרהיב והמשעשע אותו הקימו רכזי הפעילות יחד עם המפקדים בשטח האוגדה הבוגרת.. את השאר, התמונות כבר יספרו.

בגן ישראל נתניה לא נחים..
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.