מערכת COL | יום י"ח אב ה׳תשע״ח 30.07.2018

מלחמת התקשרות - קעמפ גן ישראל כפר חב"ד ● תיעוד

שדה הקרב הוא התפילות והלימודים בעל פה, ההתנהגות החסידית ואהבת ישראל. בכינוס הגדול מחולקים בזה אחר זה חיילי גן ישראל לשתי פלוגות, המדגישות כל אחת מהם נושא שונה ומבליטה פן מיוחד בקשר שלנו עם נשיא הדור ● גלריית סיכום נרחבת ממלחמת התקשרות - קעמפ גן ישראל כפר חב"ד ● צפו בתיעוד משדה הקרב
מלחמת התקשרות - קעמפ גן ישראל כפר חב
צילום: שניאור רייניץ


שגרת הפעילות הסוערת בקעמפ 'גן ישראל כפר חב"ד' המשיכה בעוצמה, בפעילויות, בטיולים ובלימודים, עד יום רביעי, עת נשמעה ההכרזה על ה'מתיחה' המסורתית, והיציאה ל'מלחמת התקשרות'

שגרת הפעילות הסוערת בקעמפ 'גן ישראל כפר חב"ד' המשיכה בעוצמה, בפעילויות, בטיולים ובלימודים, עד שנגדעה באחת, ביום רביעי, עת נשמעה ההכרזה על ה'מתיחה' המסורתית, והיציאה ל'מלחמת התקשרות'.

הקעמפ כולו נחלק לשתי פלוגות. הפלוגה הראשונה, היא פלוגת "אזכיר על הציון". תוכנה הוא השמת דגש על הפרט של בקשה מהרבי את הצרכים הנדרשים, ועל כך שהרבי יעורר רחמים על הכותב, לגבי העניין עליו כתב.

הפלוגה השניה, היא פלוגת "בישרני טוב". תוכנה הוא השמת דגש על הפרט של דיווח לרבי על המצב הרוחני , ואף הגשמי, של הכותב. ובפרט דיווח על הצד החיובי, כלשונו של הרבי – "בישרני טוב".

במשך יומיים נמשכה המלחמה, כשבמהלכה השתדלו החיילים והתאמצו להתפלל בחיות גדולה יותר, ללמוד יותר פרקי תניא ולהתקשר יותר לרבי, תוך השמת דגש על תוכן פלוגתם. החיילים והצוות בשתי הפלוגות, עמלו רבות בכדי לחדד את המסר של פלוגתם, בעזרת תוכן לימודי, הצגות ופעילויות שונות. לאחר יומיים סוערים, הסתיימה המלחמה. אמנם, שתי הפלוגות הצטיינו באופן יוצא מגדר הרגיל, אך, כבכל מלחמה, הוכרזה הפלוגה המנצחת. והיא – פלוגת "אזכיר על הציון", שחייליה הפליאו יותר בביצועיהם בתפילות, בשינון התניא בע"פ ובשאר המדדים, והחדירו היטב יותר את המסר של פלוגתם.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.