מערכת COL | יום י"ח אב ה׳תשע״ח 30.07.2018

500 פעמים ככה: מגבית 'כיבוד אב' יצא לדרך!

היום, יצא לדרך המגבית הגדולה והשנתית לרגל יום ההילולא כ' מנחם אב - "כיבוד אב" - למוסדות חב"ד ליובאוויטש הפועלים בסמיכות לציון בעל ההילולא הגאון המקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן נ"ע באלמא אטא קזחסטאן ● קחו חלק במצוות "כיבוד אב" של הרבי, היו שותפים בתחיית היהדות על אדמת גלותו של בעל ההילולא, ותזכו בברכתו הנדירה של הרבי: חמש מאות פעמים ככה! ● הצטרפו עכשיולסיפור המלא
500 פעמים ככה: מגבית 'כיבוד אב' יצא לדרך!
הצטרפו עכשיו למגבית כ' מנחם אב

מידי שנה בהתוועדות לרגל יום הסתלקות כ' מנחם אב, ערך הרבי מגבית עבור פעולות הנעשות לעילוי נשמתו אביו, וכך אמר הרבי בשנת תשל"ט:
"יום היארצייט וההילולא של אדוני אבי מורי ורבי לוי יצחק בן הרב אדוני אבי זקני ברוך שניאור - ז"ל …ועלי החובה והזכות גדול להציע ולבקש וכו' - ללמוד בהתוועדות מתורתו, ולנדב ביום זה לזכר נשמתו, שמסר נפשו על הפצת היהדות בתוככי בני ישראל "מאחורי מסך הברזל", ועל-ידי-זה היה חבוש בבית האסורים ונשפט לגלות ומת בגולה ושם מנוחתו כבוד.

. . כל אחד ייתן כפי נדבת לבו הטהור, ויוסיף על מה שהחליט לתת, לא מעט מעט אלא הרבה הרבה . . וודאי יוסיף הקב"ה במידתו . . עד חמש מאות פעמים ככה!".

השנה, זו גם ההזדמנות שלכם לקחת חלק במצוות "כיבוד אב" של הרבי, להיות שותפים בתחיית היהדות על אדמת גלותו של בעל ההילולא – קזחסטאן, ולזכות בברכתו הנדירה של הרבי עבור כל תרומה אשר תרימו: חמש מאות פעמים ככה!

המגבית תיערך החל מהיום, ח"י מנחם אב ועד למוצאי ההילולא כ' מנחם אב.
לתורמים מספר אפשרויות ומסלולי תרומה, במסגרתם תיערך הגרלה על כרטיס טיסה כולל אש"ל מלא לציון בעל ההילולא:
180 ₪ לכרטיס הגרלה
300 ₪ - 2 כרטיסי הגרלה
360 ₪ - 3 כרטיסי הגרלה

לאורך כל שנות הנשיאות הודה הרבי לכל מי שתרם וכיבד את זכרו של אביו הדגול, והרבי אף הקדיש שיחות נרחבות מידי שנה על חשיבות הנתינה ואשרי חלקו של כל מי שתורם להמשיך את הפצת היהדות עליה מסר את נפשו הגאון המקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן נ"ע.

שלוחי הרבי ומנהלי המגבית השנתית שעל-ידי מוסדות חב"ד ליובאוויטש אלמא אטא, קזחסטאן, יעבירו את שמות כל התורמים לתפילה על הציון הקדוש ביום ההילולא.

בוודאי יראה לעצמו כל חסיד את החובה והזכות להשתתף אישית במצוות כיבוד אב של הרבי ולזכות בברכתו הנדירה: חמש מאות פעמים ככה!

הצטרפו עכשיו למגבית כיבוד אב

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.