מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״ח 29.07.2018

ועידת המחנכים ה-30: שיח בלתי פוסק על נפש התלמיד • גלריה

למעלה מ-400 מורים ומחנכים, רמ"ים ומשפיעים, מנהלי מוסדות מהארץ ומחוץ לארץ התכנסו תחת קורת גג אחד למפגש חינוך מרתק ומרגש שנמשך שלושה ימים גדושים בתכניות מעניינות ומאתגרות • ועידת המחנכים נוסדה בשנת הקהל תשמ"ח בעידודו וברכתו הק' של הרבי להצלחה רבה ומופלגה ולפעולה נמשכת, והיא מאורגנת מזה 30 שנה על ידי צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, ויו"ר הוועידה הרב נפתלי רוט העומד בראש ה'מרכז חינוכי חסידותי' של צעירי חב"ד • לסיפור המלא
ועידת המחנכים ה-30: שיח בלתי פוסק על נפש התלמיד • גלריה
צילום: ישראל פריידין
למעלה מ-400 מורים ומחנכים, רמ"ים ומשפיעים, מנהלי מוסדות מהארץ ומחוץ לארץ התכנסו תחת קורת גג אחד למפגש חינוך מרתק ומרגש שנמשך שלושה ימים גדושים בתכניות מעניינות ומאתגרות, ועידה שכל כולה שיח בלתי פוסק על נפש התלמיד והמחונך, מורים ומחנכים שרום השליחות החינוכית פועמת בקרבם, עלו ובאו לחגוג את יובל השלושים של הועידה, לחזק ולהתחזק בשליחות החינוכית.

ועידת המחנכים נוסדה בשנת הקהל תשמ"ח בעידודו וברכתו הק' של הרבי להצלחה רבה ומופלגה ולפעולה נמשכת. הכל התחיל בכינוס והקהל מחנכים קטן וצעיר יחסית באולם קטן בירושלים, בהיקף של חצי יום, ומהר הלך וגדל הן בכמות והן באיכות עם תכנית של שלשה ימים עם למעלה מ-400 מחנכים, באירגון צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, המארגנת את הוועידה מזה 30 שנה.

הרב נפתלי רוט יוזם הועידה עם הצוות המסור הנלווה שמו להם מטרה להשקיע בהעצמת מעמדו ואישיותו של המחנכים כל הרמת קרנם של שלוחי הרבי בחינוך.

והשנה במלאות יובל השלושים לוועידה מספר המשתתפים גדל והוכפל, וכל מי שהיה שם, לא היה יכול שלא להתפעל ולהתרגש ממחזה ההוד, מאות מחנכים צעירים וותיקים שלא החמיצו אף לא וועידה אחת, מתהלכים או יושבים בהרצאות ובסדנאות, בפרוזדורים ובגינות, במשעלי השבילים והדשא ובלובי הכניסה, בעצם בכל מקום אפשרי ולא אפשרי בשעות ולא שעות ואפילו בבריכת המלון טובלים בים החינוך וההוראה, ביוזמת מארגני הוועידה, בפתיחת כל מושב צפו משתתפי הועידה במראות קודש נדירים של הרבי על חינוך.

שעות השיא של הועידה היו ללא ספק כמדי שנה, ההתוועדות הסוחפת והמרגשת עם סגן מזכיר בי"ד חב"ד ורב קהילת חב"ד רחובות שליח הרבי הרב מנחם מענדל גלוכובסקי וסדר הניגונים הלילי המרגש עם המחנך המנגן הרב חיים קומער.

כל ועידה וחידושיה והשנה בלט במיוחד "פאנל רבנים" מיוחד עם הרבנים הרב מנחם מענדל גלוכובסקי הרב דוד מאיר דרוקמן והרב חיים שלמה דיסקין שהשיבו לשאלות המחנכים בבעיות המעסיקות אותם בעבודתם כמו"כ זכו המחנכים לקורס יוקרתי ומיוחד בתורת הנאום, בשיתוף עם ארגון פרדס שהתקיים בשני מושבים מרכזיים.

המושב המרכזי הוקדש כבל שנה בשנים האחרונות, להצגת התוכנית של המבצע השנתי של רשת אוהלי יוסף יצחק שיעמוד השנה בסימן "בדרכי חסידים – אהבת חסד ועשיית חסד", התוכנית הוצגה ע"י הרב אליהו קריצ'בסקי מנכ"ל רשת אוהלי יוסף יצחק. גולת הכותרת של הועידה היה הבאנקעט המרכזי ערב הצדעה חגיגי לכבוד שלושים שנה לועידת המחנכים ועל כך תבוא כתבה נפרדת.

לקראת סיום הועידה נערכה הגרלה על כרטיס טיסה לרבי שייצג את משתתפי הועידה על ציון הרבי לבקשת ברכה והצלחה.

על ארגון והפקת הועידה והבאנקט החגיגי עמלו וטרחו: הרב נועם רוט, הרב מנחם מענדל הכהן, הרב ישראל כהן, הרב אב"י פרלשטיין והרב ישראל בלוי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.