מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״ח 29.07.2018

פארק מים ותחרות היתולית: היום השני ב"גן ישראל ארץ הקודש"

יום עמוס חוויות: לאחר תפילת מנחה וארוחת צהריים - מסדר קצר ויציאה אל פארק המים 'אקווה כיף' שבכינרת, שם נהנים החיילים משעות של שחייה והתרעננות. מוקדם יותר מתקיימת תכנית ה'קעמפאקשן' - התחרות ההיתולית המסורתית של הקעמפ, במהלכה מתחרים החיילים באתגרים שונים ומגוונים • גלריה מהיום השני של קעמפ "גן ישראל - ארץ הקודש" • גלריית תמונות, כתבה מלאה
פארק מים ותחרות היתולית: היום השני ב

השמש האירה על פני קרית גן ישראל, והקעמפ התעורר ליום ראשון מלא וגדוש בתוכניות מרתקות. החיילים כולם קמים בזריזות ולאחר סדר השכמת הבוקר וברכות השחר מתאספים למסדר הבוקר ברחבת ה"עמדו הכן כולכם", להכרזת ששה מהפסוקים והתרעננות.

את תפילת השחרית מתפללת כל אוגדה ב'זאל' שלה, בסיום התפילה, מחולקות לשני חיילים המצטיינים שהתפללו בחיות כפי הנהגותיו הקדושות של הרבי, תמונה נדירה של הרבי כשהגנרל מספר את הרקע לתמונה המיוחדת.

ארוחת הבוקר הטעימה והמזינה של גן-ישראל, שונה לחלוטין מהארוחה בכל מקום אחר. במהלך הארוחה נשמעים "אוטנשן'ס" – שימו לב, בהם חיילים יכולים להסב את תשומת ליבם של חבריהם לרעיונות ודברים מיוחדים שאירעו היום בקעמפ. במהלך הארוחה נערכת גם הגרלה על ספר בין ממלאי פנקס המשימות "צבאות ה'". לאחר ברכת המזון הסוחפת בשירה כדרך גן ישראל, הגנרל מחלק ממתק לחיילים שחדרם נבחר כמסודר ביותר ביום זה.

לאחר הארוחה, ומפגש הלימודים היומי נהנים החיילים מתכנית ה'קעמפאקשן', התחרות ההיתולית המסורתית של קעמפ גן ישראל, בה מתחרים החיילים באתגרים שונים ומגוונים.

לאחר תפילת מנחה וארוחת הצהריים - הפתעה. גן ישראל נערך ליציאה. מסדר קצר נערך וכבר עולים החיילים אל האוטובוסים. היעד הוא פארק המים אקווה כיף שבכינרת שם נכנסים החיילים למים לשעות של הנאה והתרעננות.

שם בשטח הפארק, נערכת תפילת מעריב וארוחת הערב ומיד לאחריה צופים החיילים בוידיאו של הרבי למרות המאמץ הגדול אנשי הצוות הטכני מסדרים מיד מקרן ומסך כבכל יום בגן ישראל.
את המחמאה הגדולה ביותר קיבלו החיילים ממפעילי הפארק, שהודיעו להם חגיגית "אתם הקייטנה הטובה ביותר בארץ!". לדבריהם, עשרות קייטנות מגיעות לבקר אצלם מדי יום, אך מעולם לא נתקלו בילדים ממושמעים ומאורגנים כל-כך!

במהלך הטיול כולו, כמו גם בנסיעה חזור, מנצלים החיילים חלקים נרחבים מזמנם לשינון מתוך החוברת "חוקקים אותיות". מאות פרקי משניות ותניא בעל-פה, כשכפל הנקודות על לימוד בטיול רק מוסיף לעניין כולו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.