מערכת COL | יום י"ג אב ה׳תשע״ח 25.07.2018

לראשונה מהגירוש: השרה גמליאל מבקשת סליחה בשם הממשלה

לראשונה מאז פינוי גוש קטיף לפני 13 שנה, נציגת הממשלה מבקשת סליחה: השרה גילה גמלאיל סיירה היום (ד') במוזיאון גוש קטיף בירושלים וביקשה סליחה ממגורשי גוש קטיף בשם הממשלה • מבקשים סליחה
לראשונה מהגירוש: השרה גמליאל מבקשת סליחה בשם הממשלה


לראשונה מאז פינוי גוש קטיף לפני 13 שנה, במהלך סיור במוזיאון גוש קטיף בירושלים השרה גילה גמליאל מבקשת סליחה בשם הממשלה ממגורשי גוש קטיף.

השרה גילה גמליאל אמרה במהלך הסיור: "אני באה לכאן ומבקשת מחילה בשם ממשלת ישראל. צריך לבקש מחילה בפני האנשים הנפלאים הללו, ששילמו מחיר אישי כבד, סתם כך, זאת ועוד: המהלך פגע במדינת ישראל. בהקשר זה, צריך לתת לאנשים הללו את ההרגשה שמבינים את הטעות, והיא לא תחזור על עצמה".

עוד הוסיפה השרה גמליאל: "כשמסתכלים אחורה על ההחלטה הנוראה שפוגעת עד היום בכל איזור הדרום במדינת ישראל ואפילו עד מרכז הארץ, המסר הוא ברור: לעולם לא לפנות יהודים מבתיהם. על הממשלה לקדם את ביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון ולתת להם לחזור לבתיהם כדי להבהיר את המסר שאנחנו לא מפנים יהודים. גם את העוולות שנעשו צריך לבוא ולתקן."

לגבי מוזיאון גוש קטיף אמרה גמליאל: "המוזיאון מאוד חשוב וצריך להרחיב לפתח ולהנגיש אותו. למוזיאון יש חשיבות גדולה גם בזירה הבינלאומית לספר לעולם מה היה, ומה גם נעשה. התוצאה של הגירוש היא ארגוני טרור ברצועת עזה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.