מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשע״ח 24.07.2018

פלנטה אחרת • תיעוד מיוחד מקרית 'גן-ישראל - ארץ הקודש'

חלק מרכזי בהווי הקעמפ הוא המראה החיצוני של השטח, חזות של קרית גן-ישראל. מלבד השלטים הצבעוניים עליהם מתנוססים מושגים וססמאות מהווי הקעמפ - עמלים צוותי הקישוט בשיתוף עם מנהלי הלימודים על החדרת תכנים חסידיים נוספים באמצעים ויזואליים מרהיבים • לכתבה המלאה
פלנטה אחרת • תיעוד מיוחד מקרית 'גן-ישראל - ארץ הקודש'
חלק מרכזי בהווי הקעמפ הוא המראה החיצוני של השטח, חזות של קרית גן-ישראל. מלבד השלטים הצבעוניים עליהם מתנוססים מושגים וססמאות מהווי הקעמפ לצד שורות תוכניות מההמנונים הרבים של הקעמפ, עמלים צוותי הקישוט בשיתוף עם מנהלי הלימודים על החדרת תכנים חסידיים נוספים באמצעים ויזואליים מרהיבים.

כך למשל רחובות ״קרית גן-ישראל״, הזוכים לשמות מניגוני הרבי – ניגונים אותם לימד הרבי את החסידים בשנים הראשונות לנשיאותו. הרחובות הינם סמל אות אשר כפר אור אבנר סיטרין – נהפך להיות ל'קרית גן ישראל'.

רעיון מקורי נוסף הוא דמויות הלימודים. מדובר בציורים מרהיבים של רשימת דמויות ספרותיות שנועדו להוסיף גוון מרתק ללימודים ולחבר את החיילים אל החומר. ברחבי השטח פזורים הציורים בגודל טבעי ומזכירים לילדים את הלימוד החווייתי.

חידוש מרענן בקרית גן-ישראל הוא השלטים העגולים הפזורים בשטח, שנראים בהתחלה כמו תמרורים, אך אלו הם שלטים מלאי תוכן חסידי הקשורים לנושא הלימוד השנתי: "אויסנוצען די צייט" – ניצול הזמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.