מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשע״ח 23.07.2018

הרב ביסטריצקי מזהיר: "חזות המוכרים עלולה להטעות צרכנים"

במודעות שפורסמו הבוקר ביומונים החרדים, מתריע הרב מרדכי ביסטריצקי, רב כשרות 'מהדרין' צפת' ורב קהילת חב"ד בעיר - מפני 'שערוריית הרוכלים' שאין יראת ה' בלבבם ומכשילים את הנופשים בצפת במזון ללא כשרות ופיקוח • כל הפרטים
הרב ביסטריצקי מזהיר:
המודעה שפורסמה הבוקר; ארכיון COL
עם תחילת עונת הנופש שגורפת אליה רבבות חרדים לעיר הקודש צפת, מפרסם הבוקר הרב מרדכי ביסטריצקי, רב 'מהדרין' צפת' ורב קהילת חב"ד בעיר, מכתב מיוחד בו הוא מתריע בפני כל אלה שמתכוונים לנפוש בעיר צפת על הדוכנים והבסטות שמוכרים אוכל ללא השגחה, זאת על רקע דוכני המזון הרבים הממלאים בימים אלה כל פינה בבירת הנופש הצפונית.

הרב ביסטריצקי, שעומד בראש מערכת הכשרות המקומית 'מהדרין צפת', המעניקה כשרות לרוב העסקים בעיר שמיועדים לקהל לקוחות חרדי, זיהה כי בעונת הנופש ישנה תופעה של ריבוי עצום בדוכני מזון ובסטות ארעיים ברחבי העיר שלרבים מהם אין כלל פיקוח כשרותי, ומכיוון שציבור הנופשים לא מכיר את המוכרים שחזותם מעידה עליהם שהם שומרי תורה ומצוות, ראה הרב ביסטריצקי לנכון לפרסם אזהרה מיוחדת לציבור בנידון.

"בהיות ובתקופה זו", פותח הרב ביסטריצקי את מכתבו שהתפרסם הבוקר ביומונים החרדים, "רבים הם הבאים לנפוש בעיה"ק צפת תובב"א, הננו להזהיר את שומרי טהרת השולחן מפני מכשלת הסוחרים והרוכלים שאין יראת ה' בלבבם, שמציעים את מרכולת המזון שלהם בדוכני מזון ברחבי העיר ללא כל כשרות ופיקוח".

הרב ביסטריצקי מתריע: "וכיון שרבים הם הנכשלים בזה מחוסר שימת לב ומפני חזות המוכרים העלולה להטעות, על כן, הננו להתריע בשער בת רבים כי אין לקנות אף מוצר מזון בכל דוכן ובכל עסק ללא הצגת תעודת כשרות בתוקף. ושארית ישראל לא יעשו עוולה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.