מערכת COL | יום ז' אב ה׳תשע״ח 19.07.2018

בשבוע הבא: יובל השלושים של וועידת המחנכים

ההכנות לקראת יובל השלושים של ועידת המחנכים מגיעות אל הישורת האחרונה. מאות מורים ומחנכים, רמי"ם ומנהלי מוסדות חינוך חב"ד מהארץ ומהעולם בציפייה דרוכה, וברוח של השליחות הגדולה – חינוך ילדי ישראל לקראת מפגש מחנכים מרתק ומרגש, שייפתח ביום שני הקרוב – יא מנחם אב ויימשך שלשה ימים בתכנית מעניינת ומאתגרת, הרצאות ושיח בלתי פוסק על נפש התלמיד והמחונך באופן של שלווה והרחבת הדעת ● לסיפור המלא
בשבוע הבא: יובל השלושים של וועידת המחנכים
ההכנות לקראת יובל השלושים של ועידת המחנכים מגיעות אל הישורת האחרונה. מאות מורים ומחנכים, רמי"ם ומנהלי מוסדות חינוך חב"ד מהארץ ומהעולם בציפייה דרוכה, וברוח של השליחות הגדולה – חינוך ילדי ישראל לקראת מפגש מחנכים מרתק ומרגש, שייפתח ביום שני הקרוב – יא מנחם אב ויימשך שלשה ימים בתכנית מעניינת ומאתגרת, הרצאות ושיח בלתי פוסק על נפש התלמיד והמחונך באופן של שלווה והרחבת הדעת.

מארגני הוועידה מדווחים על רישום שיא לוועידה, מספר המשתתפים גדל והוכפל , בולט במיוחד השתתפותם של מורים ומחנכים מחוץ לארץ ומזרמים אחרים. כל המקומות במלון ובחדרי הגן מלאים עד אפס מקום. עובדה המעידה על הרצון של המחנכים לקיים את הוראת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו לנצל את ימי הקיץ, לרכוש מידע, לשמור על עירנות מוגברת, להתרענן ולהתעדכן בכל עת בכלים החינוכיים המסוגלים לסייע לעוסקים בשליחות הקודש החשובה ביותר "השליחות בחינוך" כלשונו הקדוש של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

הועידה השנה תעמוד בסימן המבצע השנתי של רשת אוהלי יוסף יצחק "בדרכי חסידים" – תכנית ערוכה ומקיפה בנושא חינוך לעשיית חסד ואהבת חסד שתוצג במהלך הועידה בפני המחנכים.

כל ועידה וחידושיה והשנה יזכו המחנכים לקורס יוקרתי ומיוחד בתורת הנאום וההרצאה שכותרתו "איך להפוך את דור העתיד מ"טוב" ל"יותר טוב"?" . את הקורס יעביר מר רן מיכאליס מנכ"ל חברת דיבייט בשיתוף עם ארגון "פרדס". במהלך הקורס שיתקיים בשני מושבים מרכזיים, ישמעו המחנכים כיצד נהפוך למורים ומרצים בלתי נשכחים? וינתנו כלים לעמידה מול קהל, ליצירת תיאום ציפיות בין המורה והתלמידים – בין המרצה ובין הקהל ולהבניית מסר ברור, ממוקד ומעניין.

רעיון נוסף ומיוחד ביוזמת מארגני הועידה בפתיחת כל מושב ייצפו משתתפי הוועידה יצפו במראות קודש נדירים של הרבי על חינוך לחיזוק ההתקשרות לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

הרב נפתלי רוט מנהל הוועידה אומר: משתתפי הוועידה לדורותיהם מציינים שהוועידה תורמת למלא את המצברים, להתרגש מחוויה חברתית וחינוכית גם יחד. ליהנות מתכנית מרתקת, עשירה ומרגשת, חוויה עוצמתית שמלווה כל משתתף לימים רבים
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.