מערכת COL | יום ז' אב ה׳תשע״ח 19.07.2018

ערב יום ההילולא: הופיע לראשונה התוועדות כ"ף אב תשל"ב

חדש מבית JEM – בשורה טובה לקהל אנ"ש והתמימים בכל העולם כולו: בימים אלו של ערב כ"ף במנחם-אב, יום ההילולא השבעים וארבע של רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל, אביו של הרבי נשיא דורנו, הופיע לראשונה וראה אור על ידי חברת המחקר והתיעוד החב"דית JEM הדיסק המלא של התוועדות הרבי מכ"ף מנחם אב תשל"ב ● הופיע לראשונה התוועדות כ"ף אב תשל"ב
ערב יום ההילולא: הופיע לראשונה התוועדות כ
חדש מבית JEM – בשורה טובה לקהל אנ"ש והתמימים בכל העולם כולו: בימים אלו של ערב כ"ף במנחם-אב, יום ההילולא השבעים וארבע של רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל, אביו של הרבי נשיא דורנו, הופיע לראשונה וראה אור על ידי חברת המחקר והתיעוד החב"דית JEM הדיסק המלא של התוועדות הרבי מכ"ף מנחם אב תשל"ב.

התוועדות זו, שנערכה במלאת עשרים ושמונה שנים להסתלקות רבי לוי יצחק זצ"ל בשנת תד"ש, הנה באורך של חמש שעות, ובמהלכה נשא הרבי שבע שיחות קודש.

התוועדות זו הייתה מיוחדת במינה. השיחה הראשונה עסקה במשמעות יום ההילולא, אשר תלמידי חכמים אין להם מנוחה גם בעולם הזה, ומכך שהנשמה היא נצחית.

בשיחה השניה דיבר הרבי בעומק משמעותם של שברי הלוחות, אשר מחד אמרו חז"ל "קשה סילוקן של צדיקים לפני הקב"ה כיום שנשברו בו הלוחות", ומאידך הצדיקים יוצאים למלחמה עם שברי הלוחות.

המשך ביאור עניין זה היה בשיחה השלישית, בה הרבי ביאר שכיוון שהלוחות היו "מעשה אלוקים", הרי שכשפרחו הלוחות האותיות נעשו כבדים, ועד"ז בסילוקן של צדיקים, שנפסקה מעלת הגוף, ושייכות האמור למלחמה והלימוד זכות שבשברי הלוחות.

בשיחה הרביעית דיבר הרבי בעניינם של ה"אותיות הפורחות", שאין הכוונה שהיה שינוי באבן הלוחות בגשמיות, אלא במשמעות הדבר שחיותם נעלמה, ובהמשך לכך דיבר הרבי במשמעות עניין המיתה והגלות, ואשר בעל הייארצייט הסתלק בהיותו בגלות.

בשיחה החמישית ערך הרבי "הדרן" מעמיק על מסכת תענית בקשר עם יום ההילולא, וביאר את משמעות קרבן העצים על פי נגלה.

בשיחה השישית המשיך הרבי וביאר בעניין הקרבת העצים על ידי "בני פחת מואב" הגרים, וכן דיבר בעניין תיקון חוק "מיהו יהודי".

דיסק ההתוועדות החדש מופיע עם כיתוביות למספר שפות: עברית, אידיש, אנגלית, צרפתית וספרדית.

כאמור, בימים אלו הופיע הדיסק החדש, והוא ניתן יהיה להשגה בימים הקרובים במשרד JEM בארץ הקודש, בטלפון 03-9608017.

כפי שנודע, דיסק ההתוועדות החדשה אמור להיות מוקרן בימים הסמוכים ליום ההילולא במספר רב של הקרנות פומביות, ובראשם באירועים המרכזיים שייערכו באלמא אטא, ביום ההילולא כ"ף במנחם אב, וכן במחנות קיץ רבים ברחבי העולם שנמצאים בעיצומם בימים אלו. כמו כן תוקרן ההתוועדות בשורה של קהילות אנ"ש, בהשתתפות תלמידי התמימים ואנ"ש חסיד חב"ד שיחיו בכל מקום.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.