מערכת COL | יום ז' אב ה׳תשע״ח 19.07.2018

אלפים באוהל הכנסת אורחים חב"ד בציון האריז"ל

אגודת חב"ד צפת בראשות השליח הרב חיים קפלן נערכה לקליטת ההמונים שפקדו את ציון האריז"ל ● לצורך כך הוקם אוהל ענק וממוזג שפעל במשך כל ההילולא בו הוגשה לאורחים סעודת הילולא מפוארת, לצד התוועדויות ושיעורים מרתקים בתורת האריז"ל מאת טובי המרצים באולם לימוד ותפילה • אלפים באוהל הכנסת אורחים
אלפים באוהל הכנסת אורחים חב
אגודת קריית חב"ד צפת, בראשות השליח הרב חיים קפלן, אירחה את ההמונים שהגיעו לצפת לפקוד את ציון האריז"ל באוהל ענק ומפואר שהוקם במיוחד בסמוך לציון האריז"ל הק' בבית העלמין בצפת, לרגל יום ההילולא ה' במנחם-אב. באוהל הוגשה סעודת הילולא מפוארת במשך 24 שעות ליותר מ-7,000 סועדים, באוהלים נפרדים לגברים ולנשים.

באולם נפרד במתחם האוהל המפואר התקיימו שיעורים מרתקים בתורתו של בעל ההילולא עפ"י תורת חב"ד, ובין המרצים היו השליח והמשפיע הרב אלתר אליהו הכהן פרידמן, ראש כולל תורת רשב"י במירון הרב אסי שפיגל, המרצה הנודע הרב מנחם מינצברג ועוד כאשר השיעורים מועברים בשידור חי באינטרנט לאלפי צופים בכל רחבי העולם.

במקביל, על 2 מסכי ענק הוקרנו מראות קודש מהתוועדויות של הרבי, לצד כיבוד עשיר ומכובד ושתיה חמה לאורך כל היממה. שיעורים התקיימו בנפרד גם באולם המיוחד לנשים.

מול האוהל הענק, הוקם אוהל נוסף בו נמכרו ספרי חסידות במחירים מוזלים, וחולקו אלפים רבים של שקיות צידה לדרך, הכוללות מזון גשמי ורוחני.

אלפי המבקרים שנכנסו לאוהל לא הפסיקו להביע את התפעלותם מההכנסת אורחים המפוארת, הסעודה היוקרתית, והדאגה לכל פרט ופרט עבור האורחים ברמה הגבוהה ביותר.

יצויין כי לפני 42 שנת, בשנת תשל"ו, קרא הרבי לחסידים לעלות לציון האריז"ל ביום ההילולא ה' מנחם אב מכל רחבי הארץ, דבר שעדיין לא היה נהוג אז, ומאז - כמות המבקרים מידי שנה הולכת וגדלה, יחד עם הפצת תורתו של האריז"ל, פנימיות התורה, לקראת הגאולה השלימה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.