מערכת COL | יום ז' ניסן ה׳תשס״ה 16.04.2005

קמחא דפסחא בקרית אתא

למעלה מאלף משפחות זכו לקבל חבילות מזון לחג, כאשר הסיוע הנדיב של "כולל חב"ד" שתרם למבצע זה 500 ערכות מזון, עמוסות כל טוב, העלה את קרית אתא לראש ממלכת החסד והסיוע לנזקקים לחג, של כל איזור הצפון. בראש המערך הלוגיסטי של המבצע עמד ר' דוד שלוש בסיוע המתנדבים והמתנדבות של הישיבה התיכונית והאולפנית לבנות, ואנ"ש, שתורמים במשך כל השנה בעזרה לבית חב"ד ולרב שלמה-חיים דיסקין בסיוע ושיקום משפחות בעיר. אפילו אנשי האבטחה והשמירה שהיו במקום, לא יכלו לעמוד מנגד ובהתרגשות סייעו אף הם בנשיאת החבילות הכבדות לשולחנות החלוקה. במהלך השנה ובמיוחד לפני החגים, מגישה מחלקת הרווחה בעיריה, רשימות לרב דיסקין בבקשה לסיוע למשפחות, אולם השנה לדאבוננו, מספרם הלך וגדל, וגם לאחר סיום החלוקה עדיין מגיעים תושבים קשי יום בבקשה לסיוע לחג.
קמחא דפסחא בקרית אתא
הרב דיסקין, ראש העיר וחברי מועצת העיר בחלוקה
החלוקה התנהלה כמבצע צבאי מתוכנן בקפידה, חלק מהמשפחות שמקבלות סיוע שותף במשך כל השנה, הגיעו מצוידים בכרטיס פלסטי המסופק להם ע"י בית חב"ד, ובו פרטיהם האישיים, ושאר המקבלים הגיעו מצוידים בתעודות זהות ונבדקה זכאותם בהתאם לרשימות שהוכנו מראש על מנת למנוע גם כפל בחלוקה. אפילו בקבוקי מים מינרלים קרים חולקו בין הממתינים בתור בשמש הקופחת.

היות וכל משפחה קבלה שלושה ארגזים עמוסים, נלקח בחשבון גם השינוע, ותחנות המוניות בעיר גויסו למבצע, ותמורת 10 ₪ בלבד הסיעו את המקבלים לכל יעד בעיר.

ראש העיר מר יעקב פרץ וחברי מועצת העיר באו לבקר ולברך את הרב דיסקין ואנשי חב"ד על הפעילות המבורכת לטובת ולרווחת אנשי העיר, ולא יכלו להסתיר את התרגשותם והתפעלותם מהמבצע הגדול.

גם קציני המשטרה שאנשיהם דאגו לכוון את התנועה ברחוב חנקין, שהיה מאד פקוק בכל יום החלוקה, אמרו שהם מצדיעים לחב"ד על מבצע כזה, והם טרם זכו ראו סדר גודל כזה של חלוקת מזון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.