מערכת COL | יום ד' אב ה׳תשע״ח 16.07.2018

בפעם ה-35: כינוס 'בית הבחירה והגאולה' השנתי בתל-אביב

כינוס תורה בנושא בית הבחירה והגאולה נערך מידי שנה בראש-חודש מנחם-אב בתל-אביב • הנואם המרכזי היה חבר-הכנסת בצלאל סמוטריץ', שריתק את הקהל בנושא שלימות הארץ וחיזוק האמונה בתורת ישראל • לכתבה המלאה
בפעם ה-35: כינוס 'בית הבחירה והגאולה' השנתי בתל-אביב
לא רבים הם הכינוסים השנתיים המתמידים מידי שנה ושקהל המשתתפים מתרבה בעקביות. כזה הוא "כינוס תורה בנושא בית הבחירה והגאולה בתל-אביב", הנערך מידי שנה בראש-חודש מנחם-אב על-ידי מרכז חב"ד ליובאוויטש בתל-אביב על-פי המנהג שיסד כ"ק הרבי מליובאוויטש.

גם השנה, בפעם ה-35, גדשו את בית-הכנסת חב"ד גאולת ישראל עד אפס מקום, מאות משתתפים מכל החוגים בעיר, שהגיעו לשמוע דברי תורה, לעסוק בנושאי הגאולה הקרובה ובית-המקדש ולהוסיף בשמחה המותרת בימים אלו של חודש אב – שמחה של תורה ומצווה.

הנחה את האירוע השליח ר' יצחק ביר גבאי בית-הכנסת ומנהל אגף הפעילות במרכז חב"ד שהזמין את השליח הוותיק ומשפיע קהילת חב"ד בת"א הרב שלום דובער בוטמן לאמירת פרקי תהילים לישועת עם ישראל ולזירוז הגאולה הקרובה. את סיום המסכת בהתאם למנהג לערוך סיומי מסכתות בימי תשעת הימים, כדי להוסיף בשמחה של מצווה ערך בטוב-טעם ר' דוד עמרם, מאברכי ה'כולל' של ישיבת חב"ד 'חזון אליהו' במרכז ת"א.

משא מעמיק בנושא מקומו המיוחד של המזבח בבית המקדש, לאור שיחותיו של הרבי, נשא השליח הראשי בעיר, הרב יוסף גערליצקי, רב קהילת חב"ד בת"א. הרצאה מאלפת כיצד יכול כל אחד להגיע לציפיה ואמונה מוחשית לביאת המשיח נשא המרצה המפורסם הרב מנחם דוברוסקין.

הנואם המרכזי היה חבר-הכנסת בצלאל סמוטריץ', שריתק את הקהל בנושא שלימות הארץ וחיזוק האמונה בתורת ישראל.

על חלק ההוספה בשמחה באופן המותר בימים אלו לפי ההלכה, הופקדו החזן הראשי ר' חיים אליעזר הרשטיק, בליווי חברי "מקהלת מלכות" המפורסמת.

בסיום הכינוס המרומם, פנה הקהל להתוועדות ראש-חודש חסידית עם הרב גערליצקי, מתוך ציפיה ובטחון שבמהרה ייהפכו ימים אלו לששון ולשמחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.