מערכת COL | יום ד' אב ה׳תשע״ח 16.07.2018

אסיפת צוות מדריכי קעמפ "גן ישראל - השלוחים הצעירים"

עשרות מדריכים ואנשי צוות התכנסו בישיבת "תומכי תמימים" מגדל העמק, לישיבת היערכות ראשונית לרגל קעמפ "גן ישראל - השלוחים הצעירים", שע"י צעירי אגודת חב"ד • הקעמפ, שמתקיים זו השנה ה-13 ברציפות וחותם פעילות מוצלחת בקרב ילדי השלוחים, מוסיף ומשתדרג משנה לשנה בכמות ובאיכות, יפתח את שעריו בע"ה ביום שלישי י"ב מנחם אב, בקמפוס המרווח והמפואר של המכון התורני טכנולוגי - נחלים • לסיפור המלא
אסיפת צוות מדריכי קעמפ
עשרות מדריכים ואנשי צוות התכנסו בישיבת "תומכי תמימים" מגדל העמק, לישיבת היערכות ראשונית לרגל קעמפ "גן ישראל - השלוחים הצעירים", שע"י צעירי אגודת חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, ובתפעול אגף הסניפים שע"י הרב נפתלי ליפסקר.

הקעמפ, שמתקיים זו השנה ה-13 ברציפות וחותם פעילות מוצלחת בקרב ילדי השלוחים, מוסיף ומשתדרג משנה לשנה בכמות ובאיכות, יפתח את שעריו בע"ה ביום שלישי י"ב מנחם אב, בקמפוס המרווח והמפואר של המכון התורני טכנולוגי - נחלים.

המדריכים שמעו סקירה מפי צוות המרכזים והגנרלים על תפקידם הייחודי בקעמפ, ועל הזכות שניתנה להם להתעסק בחינוך ילדי ישראל - ובמיוחד - ילדי השלוחים, ילדי הרבי.

באסיפה גם הושק הקמפיין "בית שמגדלין בו שלוחים", שמטרתו להדגיש לילדים ולמדריכים את מעלת הקעמפ. המדריכים שרו בערגה את המנוני הקעמפ המיוחדים, וניכר היה עליהם כי הם כבר "חיים" מחדש את הקעמפ.

צוות הקעמפ כולו מורכב מתמימים חסידיים ויראי שמיים, מבחירי הבחורים בישיבות "תומכי תמימים".

מ"אגף הסניפים" נמסר כי השנה מושקעים כספים רבים בארגון הקעמפ על מנת שהשלוחים הצעירים ייהנו משבועיים חוויתיים מלאים בגשמיות וברוחניות, ובנוסף מציינים את העובדה כי השנה חוזרת מתכונת ה"ישיבת קיץ" לעולים לישיבות.

על ההנהלה הרוחנית של הקעמפ נמנים: הת' מנדי בלוי, הת' שניאור סגל, הת' בנצי שיימוס, הת' מנדי הלפרין והת' מרדכי קוביטשעק.

הורי השלוחים הצעירים בארץ הקודש מודים לתורמים שנטלו על עצמם את עול הקעמפ, ובראשם: הרב חיים יעקב לעבאוויטש, הרב יעקי הרשקופ, הרב יצחק משען וקרן מרומים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.