מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשע״ח 11.07.2018

מוזיש נו ניע חוצ'עש

Рассказ об Элиягу, молодом русскоязычном еврейском парне, находившимся в одном шаге от вероотступничества ●  Юноша был спасён благодаря помощи и вмешательству посланца Ребе в его городе, раввина Симхи Колякова ● О дедушке, который присоединился к торжеству и о близком друге, отметившем  обрезание и совершеннолетие - бар мицву ● Невероятная история о репатриантах из Советского союза и подстерегающих их в стране Израиля опасностях ● И не менее впечатляющий рассказ о посланцах Ребе работающих с ними ● סיפורים שנשמעים טוב יותר ברוסית ● סיפור ראשון בסדרה >>לתרומה מקוונת
מוזיש נו ניע חוצ'עש
הכל החל לפני כשנתיים. אליהו, עולה חדש, צעיר ממוצא רוסי, שגדל והתחנך על ברכי הקומוניזם, מצא את עצמו במסע חיפוש אחר משמעות לחיים, חיפושיו הוליכוהו לאחד מארגוני המיסיון בארץ, שם התקבל בזרועות פתוחות, עד שכבר החליט על היום שבו יוטבל לנצרות רח"ל וימיר את דתו.

אבל ההשגחה רצתה אחרת, ורק "במקרה" הוא נתקל ברגע שלפני-האחרון בשליח חב"ד בעלייה בעירו אשדוד, הרב שמחה קול יעקב. המפגש בין השניים, הוביל לשיחות נפש מעמיקות. למותר לציין כי אליהו זנח את הרעיון. אבל זה לא הכל...

כעבור זמן קצר נכנס אליהו בבריתו של אברהם אבינו. מאז הלך והתחזק וקיבל על עצמו עול מצוות, תפילין, שבת וכו' וכו' יחד עם רעייתו.

כעבור מספר חודשים, כאשר נולד לו בנו הראשון, רצה לכבד את חמיו בסנדקאות. לכבוד המאורע החליט הסבא גם הוא למול את עצמו.

בחגיגה הצנועה שנערכה במרפאת ברית יוסף יצחק נכח ידיד קרוב של המשפחה, גם הוא עולה ממדינות חבר העמים. בירור קצר על ידי השליח העלה כי הלה עצמו אינו מהול וגם לא הניח תפילין מעולם.

בלהט המעמד הנשגב החליט הידיד להיכנס אף הוא בברית "גם אני יהודי ואם לא עכשיו אימתי".

וכך, בעיצומו של צום י"ז תמוז, שני יהודים מבוגרים באו בברית הנצחית של יהודי כל הדורות, עם הקב"ה והפגינו מסירות נפש ראויה להערכה. עבור הידיד הייתה זו גם חגיגת בר-מצווה מרגשת.

סעודת המצווה התקיימה במוצאי הצום בשמחה גדולה ובהשתתפות ידידים וקרובים.

זהו סיפור אחד מיני רבים של הצלת נפשות יהודיות מרדת שחת, כאן בארץ הקודש. שלוחי חב"ד בעליה מעורבים במקרים כאלו בתדירות גבוהה ומתעסקים עם אוכלוסיה הנמצאת בסיכון הגבוה ביותר מבחינה רוחנית!

כעת! יום ההתרמה השנתי של צעירי חב"ד בעליה, הפועלים במשך כל השנה עם יוצאי מדינות חבר העמים ומצילים נפשות יהודיות מאבדון מוחלט!

כנס עכשיו והיה שותף להצלת נפשות יהודיות כפשוטו ממש.
https://goo.gl/xQcnnL
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.