מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשע״ח 11.07.2018

נתניה: ערב מרומם לנכבדי ומקורבי בתי-חב"ד • גלריה

בין יום ההילולא לחג הגאולה התכנסו מאות מקרובי בתי חב"ד בנתניה לערב מיוחד לזכרו וכבודו של הרבי • הרב דוד יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף ומרבני ירושלים וחבר מועצת חכמי התורה, עמד בדבריו על השפעתו של הרבי על כל יהודי ברחבי העולם ונוגע בשולי עומק תורתו של הרבי, אשר לעומקה נחשף הוא ברבות השנים • דיווח מלא וגלריית תמונות
נתניה: ערב מרומם לנכבדי ומקורבי בתי-חב
צילומים: יניב יצחק, col

מאות מקורבי בתי-חב"ד הפרוסים ברחבי העיר נתניה, התכנסו לפני כשבועיים באולם האירועים היוקרתי " "THE ONEלערב מיוחד, לכבודו של הרבי מליובאוויטש, בעקבות יום ההילולא ג' בתמוז.

היה זה ערב חב"ד ייחודי בו קהל המשתתפים, אוהדי בתי חב"ד בעיר, התכנסו ובאו להעלות על נס את פועלו של הרבי. ההצלחה הגדולה באה באמצעות שיתוף הפעולה של כלל השלוחים בעיר.

על רקע נעימות חב"דיות שקידמו את פני הבאים, התכנסו ובאו האורחים הנכבדים, התכבדו באמירת 'לחיים' ובטעימות של בר עשיר שנפתח בכניסה לאולם.

האולם מוחשך ועל מסכי הענק מוקרנת דמותו של הרבי מנגן את "צמאה לך נפשי". אל הנגינה מצטרף הקהל ברגש רב, עם הבעל-מנגן החסידי ר' שמחה פרידמן, כשלצידו על הקלידים ר' אלאור ולנר.

המנחה, הרב שניאור ברוד, שליח בשכונות רמת-פולג ועיר-ימים, פותח את הערב בסיפור אישי על הנס שהתרחש עימו אחרי לידתו, עם הברכה שקיבל מהרבי שבזכותה הוא עומד כאן הערב.

הקהל קשוב לדבריו של האורח המיוחד, שמביא רוח של התוועדות חמימה ולבבית, הרב נחמיה וילהלם, שליח הרבי בתאילנד. דבריו המרגשים כיצד יש לקרב יהודים לאור משנתו של הרבי, עוררו ונגעו בלבבות.

על המסך נראית דמותו של עיתונאי עובר אצל הרבי בחלוקת הדולרים לצדקה, ובסיום עולה אל דוכן הנואמים, מר שאול שיף, ומפתיע את הנוכחים כאשר הוא מגלה שהאיש שנראה לפני רגעים עובר אצל הרבי, אין זה אלא הוא בעצמו. הוא חולק ומשתף בקשר האישי שזכה לו עם הרבי, ועל מופת מופלא שחווה ביחידות הראשונה.

השליח הראשי של הרבי לעיר, הרב מנחם ולפא, נשא מילים נרגשות ושיתף בדולר מיוחד שזכה לקבל מהרבי עבור "קהילה קדישא דיליה", וקרא לקהל להגביר את השתתפותם בשיעורי תורה וחסידות בבתי חב"ד בעיר.

רצף ניגוני שמחה חב"דיים מעוררים את הנשמה. הרגליים מתרוממות למעגל גדול של אהבה, חום, וריקודים של שמחה שאורכות דקות ארוכות.

עם הגשת המנה המרכזית, עולה לשאת דברים אורח הכבוד, הגאון הרב דוד יוסף שליט"א, בנו של הראשון לציון הגאון הגדול הרב עובדיה יוסף, מרבני ירושלים וחבר מועצת חכמי התורה, שעומד בדבריו על השפעתו של הרבי על כל יהודי ברחבי העולם, ונוגע בשולי עומק תורתו של הרבי, אשר לעומקה נחשף הוא ברבות השנים.

רגע לפני סיום, נערכת הגרלה על דולר שניתן ע"י הרבי לשליח הראשי הרב מנחם ולפא, במעמד חלוקת הדולרים לצדקה, בין המשתתפים הרבים.

האירוע נחתם בשעת לילה מאוחרת. השלוחים נפרדים בחיבוק אמיץ ובלבביות מהאורחים וזוכים לתגובות מעוררות: "היה זה ערב מלא השראה, "אני חש כי הרבי נוכח בחיינו ומעניק ברכה", "זכינו להיות כאן הערב". אלו הם מקצת הקולות המלווים אות השלוחים בסיכומו של ערב מרומם שכזה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.