מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״ח 04.07.2018

הצלחה גדולה ל"ערב עם חב"ד" באור יהודה

מקורבים רבים מרחבי העיר אור יהודה השתתפו ב"ערב עם חב"ד" - מעמד מרומם ומחזק שחיבר את הקשר בינם ובין התמימים מהישיבה הגדולה בעיר • בטרם החל הטקס הרשמי, נערך מעמד היסטורי של הדפסת ספר התניא • לכתבה המלאה
הצלחה גדולה ל
צילום: אברהם קטנוב
מקורבים רבים מרחבי העיר אור יהודה השתתפו ב"ערב עם חב"ד", מעמד מרומם ומחזק שחיבר את הקשר בינם ובין המארגנים, הלוא הם התמימים מהישיבה הגדולה באור יהודה, בראשות ראש הישיבה הרב שלום דובער הנדל.

הערב נערך בבית כנסת חב"ד בשכונת נווה רבין שלבש חג לכבוד חג הגאולה של כ"ק אדמו"ר הריי"צ מידי שלטון הרשע הרוסי.

בטרם החל הטקס הרשמי, נערך מעמד היסטורי של הדפסת ספר התניא, מהדורת ישיבת תות"ל באור יהודה.

המעמד נפתח על ידי המנחה, הרב משה רוזנבלט מראשי הישיבה הגדולה, שדיבר על מהותו של חג הגאולה והמסר לדורנו שמתחבר בקשר ישיר עם המעמד "ערב עם חב"ד - לעורר את הניצוץ האלוקי שבכל אחד ואחד מאיתנו בכדי שנוכל למלאות את המשימה העיקרית, ביאת משיח צדקנו בקרוב ממש.

לקריאת פרקו של הרבי הוזמן הרב זאב רויטמן, משגיח בישיבה. הקהל כולו נעמד על רגליו, ביראה ובהתרוממות, וחזר בקול רם על כל פסוק.

לנאום הראשון הוזמן האורח החשוב, הרב ציון כהן, רב העיר, שעורר את הקהל בדברי ברכה לרגל היום הקדוש ולרגל ההתכנסות הקדושה של תושבי העיר. הרב כהן מקפיד לפקוד את אירועי הישיבה ובכל הזדמנות משבח בהתלהבות רבה את הצוות המסור והתמדת הבחורים בלימוד.

ראש ישיבות 'תומכי תמימים' בעיר ורב בית הכנסת, הרב שלום דובער הנדל, נשא דברים נלהבים ושיבח את הבחורים שמתמידים לצאת למבצעים בכל שבוע, כרצונו הקדוש של הרבי, אחרי שבוע עמוס וגדוש בלימוד. בהמשך גם נשא דברים השליח ומנהל בית הכנסת הרב הראל רחימי.

לאחר מכן הוזמן לשאת דברים העיתונאי ר' מתי טוכפלד שבמשך דקות ארוכות סיפר על שילוב של ענייני משיח וגאולה בעבודתו, והסביר עד כמה כל אחד יכול לפעול לביאת המשיח.

בשלב הזה של האירוע, הושמעו פרקי שירה על ידי ר' שמעון טובול, שניצח על שירה חסידית שסוחפים את הקהל לריקוד סוער.

כשהקהל מתיישב חזרה על הכיסאות, מוזמן לשאת דברים איש ארץ ישראל השלמה ר' ברוך מרזל, שמשתף את המשתתפים בסיפור אישי ומרתק על חלקו בבניית מקווה בלבנון ועל המעורבות של חסידי חב"ד.

ר' יחיאל פלמן מהנהלת המוסדות קיים בהצלחה רבה ובכישרונו הגדול את המכירה הפומבית.

בסיום דבריו הוקרנו מראות קודש של הרבי שמעוררים בלב כל אחד רגעי געגועים עזים.

המעמד נחתם בהבעת תודה של צוות הישיבה, הרבנים והתמימים המארגנים, לכל המסייעים להצלחת הערב החשובה, ובראשם לת' אליה דהן שהשקיע מעל ומעבר להצלחת ערב זה ואיתו גם התמימים הת' שמוליק תעיזי והת' סימנטוב מיכאלי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.