מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״ח 04.07.2018

מסיבת הסיום של תלמוד תורה "בני מנחם" חולון • גלריה

משפחת חב"ד חולון חגגה את מסיבת הסיום של המחזור השני של תלמוד תורה "בני מנחם" חב"ד חולון • באירוע השתתפו מאות התלמידים, שהתייצבו יחד עם ההורים הנרגשים שבאו לכבד את האירוע ולהביע את הערכתם הרבה ותודתם העמוקה על ההשקעה העצומה בתלמידי התלמוד תורה לאורך כל השנה • לסיפור המלא
מסיבת הסיום של תלמוד תורה
משפחת חב"ד חולון חגגה את מסיבת הסיום של המחזור השני של תלמוד תורה "בני מנחם" חב"ד חולון, במרכז הקהילתי ע"ש שטיינברג.

תלמוד תורה "בני מנחם" זוכה להצלחה מעוררת התפעלות בהישגים הלימודיים והחינוכיים. בעקבות כך, שמו הטוב הולך לפניו, וטובי הילדים מחולון ומסביבתה בחרו ללמוד בו ולעלות מעלה מעלה במעלות התורה והחסידות.


באירוע השתתפו מאות התלמידים, שהתייצבו יחד עם ההורים הנרגשים שבאו לכבד את האירוע ולהביע את הערכתם הרבה ותודתם העמוקה על ההשקעה העצומה בתלמידי התלמוד תורה לאורך כל השנה.

האירוע נפתח בדברי המנחה, הרב יהושע שמעוני, מנהל התלמוד תורה, המוביל בכישרון רב את התלמידים להישגים מרשימים בלימוד, ביראת שמיים ובהנהגה חסידית.

את מכתבו של הרבי לתלמידים המסיימים הקריא הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד המרכזי בחולון, ולאחר מכן, הופיעו תלמידי כיתה ה', בהנחיית המורה הרב יניב כהן, בהצגה מרגשת על סיפור המאסר והגאולה.

בהמשך, הוקרן על המסך תיעוד מפרויקט "דקה מהפרשה", בו תלמידי כיתה ז', בהנחיית המורה הרב נחמיה פורסט, לומדים שיחה של הרבי בעיון, ולאחר מכן, מסכמים אותה בסרטון וידאו קצר בן דקה אחת.

הפרויקט מעניק לילדים את ההתנסות והניסיון בלימוד מעמיק של דברי הרבי, הבנת הרעיון המרכזי ותמצות התוכן העיקרי, עמידה מול קהל ותורת הנאום. את הסרטונים מפיק במקצועיות ובמסירות התלמיד מ"מ טורקוב, והוא זוכה לשבחים רבים מההורים והצוות החינוכי.

הרב נח ליפשיץ, מפקח התלמוד תורה מטעם משרד החינוך, נשא דברים בשבח העשייה החינוכית הרבה הנעשית בתלמוד תורה והצביע על התוצאות החיוביות והמוצלחות, גם בהשוואה למוסדות אחרים.

הרב דוד גורארי', יו"ר מוסדות חב"ד חולון, סיפר בנאומו על הזכות הגדולה בלימוד במוסדות של הרבי ועל הברכות המובילות את ההנהלה בכל צעד ושעל.

הרב נחמיה פורסט הציג את השגי התלמידים במבצע לשינון תניא ומשניות בעל פה, כאשר גם התלמידים הצעירים משתתפים באופן פעיל וזוכים לנקודות רבות.

נציג ההורים, הרב שמואל מונדני, הודה לצוות החינוכי על השותפות בחינוך הילדים ועל התוצאות המרשימות, ולאחר מכן, סיפר נציג התלמידים, הת' נהוראי רחי על האוירה המיוחדת בין כתלי התלמוד תורה והודה אף הוא לצוות המורים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.