מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״ח 04.07.2018

מהפכני: כיצד תראה רחבת בית חיינו בעוד שנתיים? ● כל הפרטים

רעיון מהפכני הוצע אמש במכתב לעיריית ניו יורק, במטרה להתגבר על החששות הביטחוניים שיש בקשר לבית חיינו ומצוקת צפיפות הרכבים באזור. על פי ההצעה כיכר תמוקם בחזית הכניסה לבית הכנסת הגדול באיסטרן פארקווי ומשם יצטלב כביש השירות עם הכביש המרכזי ● כל הפרטים על המיזם המתבקש, וגם: מתי בדיוק תתחיל הבנייה? ● לכתבה המלאה
מהפכני: כיצד תראה רחבת בית חיינו בעוד שנתיים? ● כל הפרטים

בניין בית חיינו שבשכונת קראון הייטס מארח מידי שנה בסביבות מאה אלף איש מרחבי הארץ והעולם, כך על פי נתונים של משטרת ניו יורק. משום כך, ובמקביל לצמיחתה של הקהילה היהודית בשכונה וחששות ביטחוניים ההולכים וגוברים - ביקשו אמש במכתבים לעיריית העיר ולמשטרת ניו יורק מנהיגי הקהילה המקומית כי ברצונם לבנות כיכר להולכי רגל בחזית הכניסה לבית הכנסת הגדול באיסטרן פארקווי.

"770 יוצר מצב ייחודי ומאתגר עבור המשטרה כדי להגן ולשרת", כתב אחד ממנהיגי הקהילה. "במשך 30 השנים האחרונות הקדישה המשטרה המקומית עשרות אלפי שעות של כוח אדם כדי לספק אבטחה מתאימה למקום שכזה".

בהצעה המצורפת למכתבים, הציעו מנהיגי הקהילה שהתנועה בקצה נתיב השירות המצטלב בין הרחובות איסטערן פארקוויי ושדרת קינגסטון תמוזג דרך הכיכר אל הנתיבים הראשיים של הכביש הרחב באיסטערן פארקווי. כמו כן יוצבו מחסומים בסמיכות לבניינים בכדי למנוע קרבה של רכב אל אחד מהם.

בין הארגונים קהילתיים החתומים על מכתב התמיכה בבניית הכיכר נמנים: מוזיאון הילדים היהודי, בית הדין של קראון הייטס, ועד הקהל, אתר collive, ארגון 'ביקור חולים' בקראון הייטס ובתי הספר באזור.

הרב אלי כהן, מנכ"ל המועצה הקהילתית קראון הייטס, אומר כי "בניית הכיכר לא תתרחש בלילה אחד, אבל אם הכל ילך כשורה, אנחנו יכולים לצפות שהבנייה תחל כבר ב -2020", אמר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.