מערכת COL | יום י"ט תמוז ה׳תשע״ח 02.07.2018

אחדות נדירה של כל סיעות הבית: שרים וחברי כנסת הצדיעו לרבי

מיאיר לפיד ועד ישראל אייכלר, מנפתלי בנט ועד אבי גבאי: מכל סיעות הבית השתתפו נציגים בכירים ב"יום חב"ד בכנסת" - שאורגן על ידי אגודת חסידי חב״ד בארץ הקודש - ונשאו דברים על דמותו של הרבי ושלוחיו הפזורים בכל רחבי העולם • השר נפתלי בנט סיפר על המפגש שלו בילדות עם חב"ד, השרה שקד סיפרה על בר המצווה שחגגה לבנה באחרונה עם אחד משלוחי חב"ד בתל אביב, יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי חשף שאחותו הקימה בית חב"ד ושר התקשורת איוב קרא סיפר על אהבתו לחסידי חב"ד • כך זה נראה
אחדות נדירה של כל סיעות הבית: שרים וחברי כנסת הצדיעו לרבי
צילומים: חיים טויטו

כתב COL בכנסת

אירוע נדיר ויוצא דופן התרחש היום (שני) במשכן הכנסת: עשרות שרים וחברי כנסת, מהמפלגות השונות, עלו ונשאו דברים על דמותו של הרבי, בסימן חצי יובל של כיסופים וגעגועים.

הכנסת, שעולה לכותרות בכל יום בסוגיות מפלגות באין ספור נושאים, התאחדה היום למפגן של אחדות ביום חב"ד בכנסת, בארגון של 'אגודת חסידי חב"ד' בארץ הקודש ובהובלת חברת הכנסת שולי מועלם.

לאורך היום, בו נערכו מושבים בוועדות השונות, לצד אירוע יוקרתי באולם 'נגב' בכנסת, השתתפו שלוחי חב"ד, לצד רבני חב"ד ועסקניה.

בנאומיהם השונים, הדגישו השרים וחברי הכנסת את אהבתם הגדולה לחסידות חב"ד ולרבי, בשל היותם גשר אמיתי של חיבור בין חלקי העם.

היום נפתח בדיונים בוועדות השונות, בהובלת השר יעקב מרגי, סגן שר החינוך מאיר פרוש וחברת הכנסת שולי מועלם.

בעיצומו של היום המיוחד, התכנסו המשתתפים באולם 'נגב', שם עלו ונשאו דברים שרים וחברי כנסת ששיבחו את עבודתם של שלוחי חב"ד, סיפרו על המפגשים עמהם ברחבי העולם וחלקם חשפו רגעים מפגישתם עם הרבי.

ביום חב"ד בכנסת נשאו דברים: שר התחבורה ישראל כ"ץ, שרת המשפטים איילת שקד, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, שרת התרבות מירי רגב, שר החינוך נפתלי בנט, שר הקליטה זאב אלקין, שר החקלאות אורי אריאל, שר התקשורת איוב קרא, סגן שר הביטחון אלי בן דהן, סגן שר החינוך מאיר פרוש, סגן השר ירון מזוז, יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, ח"כ מיכאל מלכיאלי, ח"כ פנינה תמנו-שטה, ח"כ בצלאל סמוטריץ, ח"כ יעקב מרגי, ח"כ שולי מועלם, ח"כ דב חנין, ח"כ מוטי יוגב, ח"כ עודד פורר, יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, ח"כ ינון אזולאי, ח"כ נחמן שי, ח"כ ישראל אייכלר, ח"כ יהודה גליק, ח"כ ניסן סלומינסקי, ח"כ מיקי זוהר, ח"כ מנחם מוזס, ח"כ רויטל סוויד, ח"כ איילת נחמיאס-ורבין.

השר נפתלי בנט סיפר על המפגש שלו בילדות עם חב"ד, השרה איילת שקד סיפרה על בר המצווה שחגגה לבנה באחרונה עם אחד משלוחי חב"ד בתל אביב, יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי חשף שאחותו הקימה בית חב"ד ושר התקשורת איוב קרא סיפר על אהבתו לחסידי חב"ד. וזה רק טעימה מכותרות הנאומים.

"הנוכחות של חברי כנסת מכל הסיעות ממחישה את האהדה הציבורית שיש לרבי בכל חלקי העם", אומר ראש מערך מפעל השליחות בארץ הקודש הרב יוסף יצחק אהרונוב, "הרבי תמיד החדיר בנו שתפקידנו לקרב כל יהודי ויהודיה מבלי הבט על מצבו האישי. יום ההצדעה לכבוד הרבי מוכיח שדרכו ופועלו של הרבי הצליח לחדור ולהיטמע בתודעה הישראלית".

את האירוע הפיקה חברת צבעים הפקות. צילומים: חיים טויטו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.