מערכת COL | יום י"ח תמוז ה׳תשע״ח 01.07.2018

"בין המצרים": מאות אלפי מאזינים 'עוסקים בבנינו' בקול ברמה

'יפוצו מעיינותיך': כמידי שנה זוכה השדרן החב"די ומנהל התוכן ברדיו "קול ברמה" ללמד את מאות אלפי המאזינים כהוראתו של הרבי 'הלכות בית הבחירה' • כל הפרטים
ארכיון COL
כהוראתו של הרבי מלובביץ להוסיף בלימוד עניני משיח וגאולה ולימוד הלכות בית הבחירה, בפרט בימים אלו "בין המצרים" מחלחלות לציבורים וקהלים גדולים.

שדרן הרדיו החב"די ומנהל התוכן ברדיו 'קול ברמה' ר' עמי מימון, החליט לא להישאר אדיש וזו השנה השנייה ברציפות שמיזם אדיר יצא לדרך בתחנת הרדיו החדרי קול ברמה במסגרתו אלפי מאזינים ביום לומדים הלכות בית הבחירה בפינה שמשודרת כמה פעמים במהלך היום ברדיו.

בשיחה עם מימון ל-COL הוא מוסיף: "בעקבות ההצלחה האדירה בשנים עברו שהלימוד ברדיו הפך לשיחת היום בקרב בני התורה ואברכי הכוללים קיבלתי עשרות פניות של ראשי ישיבות וכוללים שסיפרו שהתחברו לנושא והחליטו גם במוסד שלהם להקדיש זמן יומי ללימוד הלכות בית הבחירה".

ומגלה: "כל השאלות במשך שלושת השבועות יהיו סביב עניני בית המקדש, ימות המשיח, מלך המשיח, הלכות בית הבחירה ועוד. חידונים נושאי פרסים, בכל הרמות והגילאים, הכל מוקדש ללימוד עניני הגאולה. השאלות חוברו על ידי מספר תלמידי חכמים והותאמו לציבור התורני והכללי המאזינים לנו".

מיימון מספר ל-COL: כי "יחד עם זאת, מידי יום משודרת פינה, ארבעה פעמים ביום, על מושג בגאולה, או על מה שעתיד להתרחש בימות המשיח ובבנין בית המקדש. אני מרגיש שזו זכות גדולה, וזו בהחלט מתנה לרבי".

לרגע לפני סיום השיחה, הוא אומר: "אני חייב לציין את מנכ"ל התחנה אריאל דרעי ששמח על היוזמה וקידם אותה בכל המרץ. כמו כן לחברי צוות התוכנית שהתגייסו להפקה המרשימה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.