מערכת COL | יום י"ז תמוז ה׳תשע״ח 30.06.2018

תות"ל בני ברק: בואכם לשלום מחצרות קדשנו וסיום מבצע ג' תמוז

בכנס רב רושם חתמו בישיבת תות"ל בית מנחם בבני ברק את המסע המיוחד לחצרות קדשנו • התמימים השבים שיתפו בחוויה אישית מרגשת אותה חוו במהלך השהות אצל הרבי • במהלך הכנס הוגרל דולר שהתקבל מידו הקדושה של הרבי, סט 'תורת מנחם', וחולק ספר נהרות איתן על התניא לכל אחד מהתמימים בישיבה • לסיפור המלא
תות
צילום: שמואל עמית
בישיבת תות"ל בבני ברק את שובם של קבוצת התלמידים שנסעו לחצרות קדשנו לג' תמוז, לאחר שהצטיינו ב'מבצע ההכנה' שנערך ע"י התלמידים השלוחים.

המבצע כלל משימות חסידיות, למידה בע"פ, שמירת הזמנים וסדרי לימוד מיוחדים בתורת רבינו.

הורי התמימים השבים באו אף הם להשתתף באירוע החגיגי ולרוות נחת חסידי מלא חפניים.
הרב יוסף יצחק הכהן כץ משגיח הישיבה פתח את האירוע בעייני דיומא מדברי הרבי, ובהמשך העניק את ספרו החדש 'נהרות איתן' על התניא, לכל אחד מתלמידי הישיבה.

מנהל הישיבה הרב לוי רוזנברג והמשפיע הרב יוסף קסטל שליוו את המסע המיוחד, חלקו את תחושותיהם המרוממות ואת עוצמות הרגש שחוו בנסיעה המיוחדת.

נציג ההורים הרב מנחם ברוד בירך את התמימים השלוחים והנהלת הישיבה על הנסיעה המיוחדת שבנו השתתף בה והתוכנית המוקפדת, ועודד את התמימים להשקיע, כי המאמץ משתלם..

ווידאו מיוחד שהופק ע"י התלמידים השלוחים סיכם את המסע ונתן לכלל התמימים טעימה קלה מהחוויה הרוחנית העוצמתית.

נציגי התמימים השבים שיתפו בחוויה אישית מרגשת אותה חוו במהלך השהות אצל הרבי, וחזרו על 'נקודה' אותה שמעו באחת מההתוועדויות הרבות בהם השתתפו במהלך הנסיעה.
התמים השליח מנחם ישראל הודה להנהלת וצוות הישיבה על הירתמותם למבצע, ויחד עם חבריו התמים השליח משה קופרשמידט והתמים השליח שמואל קעניג ערכו את שלב ההגרלות למצטייני המבצע, שהיו נרגשים לקבל את הפרסים היוקרתיים.

בדולר של הרבי זכה התמים שנ"ז בר-טוב, בסט 'תורת מנחם' זכה התמים יהודה ברוידי, בבולים של הרבי זכו התמימים משה קנדחורוב והתמים דניאל אקבשב, בסט שולחן מנחם זכה התמים שמעון בורשטיין, ובתמונת ענק של הרבי זכה התמים עוז זילברמן.

בשלב זה פצחו התמימים בריקודים חסידיים נלהבים לצליליו של אמן הקלידים יוסף חיים שהקפיץ את התמימים אל תוך הלילה בניגוני שמחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.