מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשע״ח 27.06.2018

סערת המעון > ראש העיר לוד מגיב: "אין כל אמת בטענות"

הבוקר (ד') חשפנו כאן ב-COL, כי נגיד חשוב החליט להרים תרומה על סך של למעלה משלוש מיליון שקלים עבור בנייה של מעון נוסף בלוד - אך אתמול (ג') הוא הודיע - כי אם בתוך עשרה ימים הפרויקט לא מתקדם - הוא מושך את התרומה שלו • בתגובה לידיעה אומר ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו בשיחה: "העירייה עובדת על-פי חוק ואינה יכולה לקצר תהליכים. וההיפך - אם תבדקו תראו שאין כל אמת בטענות" • לכתבה המלאה> חסידי חב"ד בלוד: כך אתם עלולים לאבד מעון חדש • שערורייה
סערת המעון > ראש העיר לוד מגיב:
צילום: פייסבוק

מאת: כתב COL

***

הבוקר (ד') חשפנו כאן ב-COL, כי נגיד חשוב החליט להרים תרומה על סך של למעלה משלוש מיליון שקלים עבור בנייה של מעון נוסף בלוד - אך אתמול (ג') הוא הודיע - כי אם בתוך עשרה ימים הפרויקט לא מתקדם - הוא מושך את התרומה שלו.

בתגובה לכך, אמר בשיחה ל-COL, עו"ד יאיר רביבו המכהן כראש העיר לוד: "עיריית לוד יוזמת ומקדמת בנייה של עשרות מוסדות חינוך וציבור ברחבי העיר, ועושה כל מאמץ כדי להביא לביצועם בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי".

עוד הוסיף רביבו ואמר: "העירייה אשר כפופה לתקנות ולחוקי התכנון והבנייה, אינה יכולה לקצר תהליכים תכנוניים הקבועים בתקנות, ובוודאי שלא מערימה קשיים במכוון בקידום פרויקטים כמו במקרה דנן, של הוספת מעון שישרת את תושבי חב"ד והשכונות הסמוכות, המהווה אינטרס משותף שיש לברך עליו".

לגבי התושבים החב"דניקים בעיר, רביבו אומר ל-COL: "עיריית לוד אשר רוכשת כבוד רב לתושביה הנפלאים של שכונת חב"ד, תמשיך להיות אוזן קשבת לצורכי השכונה, ותבחן כל אפשרות כדי לקדם את הפרויקט המבורך".

על הטענות שנשמעו הבוקר (ד') בכתבה שפרסמנו, מגיב ראש העיר: "גני הילדים החדשים לילדי שכונת חב"ד שבנייתם מסתיימת בימים אלו ויפתחו בשנת הלימודים הקרובה, לצד שיפוץ מאסיבי של האגף הישן במבנה הת"ת החב"די שמתחיל ממש בימים אלו - מראים שאין כל אמת בטענות, אלא להיפך".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.