מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״ח 24.06.2018

מכון סמיכה חדש: מהפכת ההלכה של בית חב"ד חדרה

ביום חמישי האחרון נפתח מכון סמיכה לרבנות שע"י 'למען ילמדו' בעיר חדרה תחת הבית חב"ד בראשות הרב קלונימוס קופציק והרב יוחנן בוטמן • לכתבה המלאה
מכון סמיכה חדש: מהפכת ההלכה של בית חב
ביום חמישי האחרון נפתח מכון סמיכה לרבנות שע"י 'למען ילמדו' בעיר חדרה תחת הבית חב"ד בראשות הרב קלונימוס קופציק והרב יוחנן בוטמן.

המכון סמיכה שמטעם מכון 'למען ילמדו' יתן מענה לשלוחים ואנ''ש באזור חדרה שרוצים ללמוד את דיני איסור והיתר ברמה הגבוהה ביותר. בראש המכון סמיכה יעמוד השליח הרב מנחם מענדל שוויכה.

ב"ה מיד לאחר פרסום פתיחת המכון נסגרה ההרשמה מרוב משתתפים וככל הנראה אי"ה יפתח בהמשך כיתה נוספת לכל מי שרצה להירשם ולא הספיק.

באירוע ההשקה שהתקיים ביום חמישי האחרון בכולל של חב"ד בחדרה נשמעו דברי תורה וברכה מהרב קלונימוס קופציק שליח הרבי ויו"ר הבית חב"ד שדיבר על כך שצריך חיות בקיום ההוראות של הרבי שאחד מההוראות הוא לימוד סמיכה לרבנות.

הרב יוחנן בוטמן שליח הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד, תיאר כמה חשוב למשפחה ולחינוך הילדים שרואים את האבא מונח בנושאי הלכה. הרב יואב אקריש ראש הכולל של חב"ד בחדרה, הסביר איך לימוד התורה משנה את מציאות הלומד. הרב מנחם מענדל שוויכה ראש המכון סמיכה, הסביר כמה חשוב לדעת את הפרקטיקה במטבח בשביל לא להיכשל.

בנוסף, הרב ישראל מעל ראש מכון למען ילמדו, דיבר על כך הסביר כמה לימוד הלכה משנה את מציאות הלומד. הרב זוהר יהושע ממנהלי המכון, הסביר כמה חשוב לדעת בצורה מוחשית את דיני איסור והיתר, דבר שנקנה במיוחד בזכות המצגות והחברות של המכון.

יצויין שכולל הסמיכה לבעלי בתים זה המשך למהפכה התורנית של כולל "תורה שלמה" שנפתח בעיר לפני כשנתיים על ידי כולל חב"ד בראשות הרב שלום דוכמן, עם טובי האברכים שעושים חיל בעיר וסביבותיה.

בסיום האירוע התקיים טקס התחלת 'כתיבת אותיות' לספר תורה שיוכנס לכולל של חב"ד בחדרה בראשותו של הרב אקריש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.