מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשע״ח 22.06.2018

טורונטו: אירוע יום ההילולא לדוברי העברית עם הרב זושא וולף

מאות מבני הקהילה הישראלית תושבי טורונטו שבקנדה, השתתפו באירוע מכובד ורב רושם, שנערך השבוע בסמיכות ליום ההילולא ג' תמוז, במרכז חב"ד לדוברי העברית בטורונטו • לכתבה המלאה
טורונטו: אירוע יום ההילולא לדוברי העברית עם הרב זושא וולף
מאות מבני הקהילה הישראלית תושבי טורונטו שבקנדה, השתתפו באירוע מכובד ורב רושם, שנערך השבוע בסמיכות ליום ההילולא ג' תמוז, במרכז חב"ד לדוברי העברית בטורונטו.

כבכל שנה, מרכז חב"ד לדוברי העברית בטורונטו שבקנדה, בראשות השליח הרב ישראל לנדא, מקיים בבית חב"ד המפואר אירוע בקשר עם יום ההילולא, בהשתתפות מרצה אורח, המתוועד עם קהל הישראלים הרבים בעיר המספר על הרבי ופועלו.

השנה השתתף באירוע זה הסופר והמרצה החב"די הרב זושא וולף, מנהל חברת המדיה החב"דית JEM באה"ק, ונטלו בו חלק מאות מבני הקהילה הישראלית בעיר, שביקשו לשמוע על הרבי והשראתו עם היהודי.

המעמד נפתח בדברי ברכה לקהל הבאים על ידי השליח הרב שמעון בינשטוק, מנהל הפעילות במרכז חב"ד לדוברי העברית, שאף הנחה את המעמד רב הרושם.

השליח הרב ישראל לנדא נשא דברי תורה מאלפים על מהותו של יום, ולימד עם הקהל מספר קטעים מספר "היום יום" על משמעותה של תורת החסידות.

את הנאום המרכזי נשא הרב זושא וולף, שהרצה בפני הקהל הרב על המעורבות העמוקה והבלתי ידועה של הרבי למען בטחון ארץ הקודש, ועל אהבתו והתמסרותו של נשיא הדור לכל יהודי באשר הוא. הרצאתו של הרב וולף לוותה במצגת ייחודית ומרתקת, שהותירה רושם רב על הקהל הגדול שגדש את מרכז חב"ד.

לאחר ההרצאה רבים מהמשתתפים הביעו בפני השלוחים את הוקרתם על הערב המיוחד, כאשר חלקם אף סיפר אפיזודות מפליאות שזכו להם עם הרבי, ואף מברכות וישועות שזכו להם בשנים האחרונות מהתפילות על הציון הק'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.