מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשע״ח 21.06.2018

מבצע תורה בתלמוד תורה מגדל העמק • גלריה

בכנס רב רושם לכבודה של תורה חגגו התלמידים, ההורים והצוות של תלמוד-תורה חב"ד במגדל העמק את סיום מבצע שינון משניות ותניא בע"פ ומבצע גמרא, שנוהלו ע"י סגן המנהל, הרב מנחם מענדל דונין, מבצעים שהשתלבו וסיכמו את כלל הפעולות שנעשו השנה בתלמוד תורה, במסגרת 'שנת תורה' של 'רשת אהלי יוסף יצחק' • לכתבה המלאה
מבצע תורה בתלמוד תורה מגדל העמק  • גלריה
בכנס רב רושם לכבודה של תורה חגגו התלמידים, ההורים והצוות של תלמוד-תורה חב"ד במגדל העמק את סיום מבצע שינון משניות ותניא בע"פ ומבצע גמרא, שנוהלו ע"י סגן המנהל, הרב מנחם מענדל דונין, מבצעים שהשתלבו וסיכמו את כלל הפעולות שנעשו השנה בתלמוד תורה, במסגרת 'שנת תורה' של 'רשת אהלי יוסף יצחק'.

בשילוב עם הצגות ממחישות יצירתיות, שרו תלמידי מקהלת הת"ת ניגונים חסידיים בנושא 'ופרצת' ומבצעי הרבי בארבע שפות שונות. את ניגוני המקהלה וההצגות יזמו והפיקו המחנכים הרב שניאור קעניג והרב אביעד כלב, כשאת מוזיקת הרקע כתב וניגן ביד אמן ר' עמיאל כסלו.
בשלב הראשון קיבלו מעל מאה תלמידים שהגיעו לדרגת 'מצטיין' תעודת הערכה מפוארת על השתדלותם הרבה בשינון החומר, שכלל מסכתות משנה ופרקי תניא רבים.

השנה נוסף בת"ת גם מבצע גמרא בניצוחו של הרב ישראל גול בו נבחנו תלמידים מכיתה ו' על כל פרק 'המפקיד' ותלמידים מכיתה ז' על כל פרק 'השותפין'. במקביל, נערך מבצע הגמרא השנתי של כיתה ח', בניהולו של הרב מנחם מן, בו נבחנו תלמידים מכיתה ח' על 80 דפי גמרא כל אחד, מתוך מסכתות בבא קמא, ברכות ותענית. במהלך הכנס הוכתרו חתני וסגני מבצעים אלו.

יצוין כי מבצעים אלו הינם חלק ממבצע שינון בע"פ מסורתי - אשר נוסד לזכרו של הרה"ח צפריר ולנר ע"ה.

ברגעי השיא, הזמין מנהל הת"ת הרב משה איזנברג את חתני וסגני המשנה והגמרא אל מרכז הבימה לקבל את תעודות ההוקרה מידי הרבנים שליט"א.

מנכ"ל מוסדות חב"ד במגדל העמק הרה"ח ר' לוי וילימובסקי הביע את הערכתו והתפעלותו מהתלמידים והודיע כי גם השנה תיערך הגרלה בין החתנים על כרטיס טיסה לרבי!

כיבדו את הערב בנוכחותם הרבנים שליט"א: רבה של מגדל העמק הרב יצחק דוד גרוסמן, רב הקהילה הרב ישראל יוסף הכהן הענדל, רבה של נצרת עלית הרב ישעיהו הרצל, רבה של רמת ישי הרב יוסף יצחק וולוסוב, הרב אהרן דרשוביץ – אב"ד בבית הדין הרבני בבאר שבע, הרב שניאור והרב מאיר קץ – ראשי ישיבת נחלת ישראל, הרב שמואל שנור – רב שכונה ומנהל מחלקת הנישואין בעיר, הרב שמעון רוזנברג, רב שכונה בעפולה, הרב יוסף יצחק סגל משפיע בישיבה, הרב משה גנץ – מראשי ישיבת שעלבים, הרב אלעזר קעניג – משפיע קהילת חב"ד בנצרת עלית.

רשימת התלמידים שהגיעו לתואר 'חתן המשנה': אלטהויז חיים זעליג, גנץ אלחנן ישראל, דונין ראובן, ואקנין מנחם מענדל שמעון, וילהלם מנחם מענדל, זאיאנץ מנחם מענדל, פריידין בניה אביגדור, צור אליה דוד, קטורזה מני מנחם מענדל וקרץ מנחם מענדל.

רשימת 'חתני הגמרא': כתה ו': בורגן אפרים, בורנשטיין מנחם מענדל, בליניצקי משה דוד צדוק, גאלדבערג שלום אליהו, דרור אורי דוד, הראל מנחם מענדל, מרטון מנחם מענדל, סגל מנחם מענדל, קזצקוב אליעזר אהרן, קטורזה מני מנחם מענדל, קץ שמואל בנימין, קרץ מנחם מענדל ושפערלינג שלום זאב וועלוול. כתה ז': אפרתי מאור יוסף, דוברוסקין שניאור זלמן, חיימסון שמעון ברוך, מן לוי יצחק, צור אליה דוד, קניג מנחם מענדל וקעניג יוסף יצחק.

רשימת 'חתני הגמרא' של כתה ח' הם התמימים: אור נועם יעקב, בורשטיין יקותיאל יהודה, פריימן מנחם מענדל, פרקש אהרון שמואל וקלמן שניאור זלמן. סגני חתני הגמרא בכיתה זו הם התמימים: דישון ישי דוד וקולט עידן מאיר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.