מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשע״ח 20.06.2018

לונדון: התוועדות עם הרב גוראריה ב'כולל חסידות'

עשרות אברכים ובעלי בתים גדשו את בית המדרש "טשאבא" בסטמפורד היל שבלונדון בליל שישי האחרון • הרב נתן גוראריה ממאנסי התוועד עם המשתתפים מדי שבוע ב"כולל חסידות" המתקיים בבית מדרש • לכתבה המלאה
לונדון: התוועדות עם הרב גוראריה ב'כולל חסידות'

לונדון זכתה לארח את המשפיע הנודע הרב נתן גורארי', לכבוד יום ההילולא ג' תמוז. הרב גורארי' לא נח והתוועד כמה פעמים לחזק את אנ"ש.

בליל שישי התוועד בשכונת סטמפורד היל, בהתחלה ישב עם קבוצת בחורי ישיבה בבית משפחת סודאק, וישב איתם שעה והסביר להם ענינים בחסידות ואת החשיבות ללימוד חסידות, וקבע איתם להמשיך להיות בקשר.

בבית הכנסת טשאבא, שם יש כולל ללימוד החסידות כל שבוע, היה התוודעות מיוחדת לכבוד סיום הלימוד בב' מאמארים של כ"ק אדמו"ר הרש"ב בענין אחדות ה'. הרב גורארי' ישב עם האברכים עד 3 לפנות בוקר והרחיב על הענין של אחדות ה' ע"פ חסידות. לסוף החליטו להמשיך את הקשר עם הרב עם שיעורים קבועים שימסור דרך האינטרנט.

בשבת היה אורח קהילת אנ"ש בגולדרס גרין. לפני קבלת שבת דיבר בענין היום ההילולא בבית כנסת דברי חיים. במשך יום השבת, התוועד עם אנ"ש בבית הכנסת היכל מנחם. עשרות אנ"ש ישבו מרותקים במשך 6 שעות, הרב גורארי' תבע עוד פעם ועוד פעם שג' תמוז הוא לא יום שיש לבכות על העבר, אלא זה יות שמחייב את אנ"ש להמשיך את העבודה שהרבי תבע ותובע מכל אחד ואחד.

אחרי ההתוועדות, דיבר הרב גורארי' בבית הכנסת קהל חסידים, שם ישבו כמעט 70 אברכים ומשמעו ממנו על מעלת היום ועל האהבת ישראל של הרבי.

לקראת הערב ישבו למעלה מ150 אנ"ש ותמימים מהאזור, מבתי כסנת קינגסלי וויי, בית גבריאל, בית חב"ד הנדון, היכל מנחם, לסעדוה שלישית מרכזית. הרב יצחק מאיר הרץ, מרא דאתרא דיבר ראשון, ואח"כ הרב גורארי' דיבר כמעט שעתיים, סיפר סיפורים ועוד פעם דיבר על הענין שכל חסיד צריך לצאת מהד' אמות שלו ולעשות את רצון הרבי. הקהל העצום היו מרותקים לדבריו, ולבסוף נגנו ביחד את ניגון הד' בבות, שעורר התרגשות רבה בקרב כולם.

אחרי תפילת מעריב והבדלה, ישב הרב גורארי' עד 1.30 לפנות בוקר עם התמימים מהישיבה גדולה, שביקשו ממנו לשבת איתם ולהמשיך את התוועדות יום ההילולא.

ביום ראשון בערב התקיים אירוע לנשי ובנות חב"ד בבית ליובאוויטש בסטמפורד היל, שגם שם הנאום המרכזי היה הרב גורארי', שם דיבר על מעלת אישה החבדית, ועל מקומה בבית חסידי.

האירועים אורגנו ע"י וועד אנ"ש ובסיוע אגודת חסידי חב"ד העולמית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.