מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשע״ח 20.06.2018

אחת מול כולם - מסיבת סיום מרגשת בביה"ס העל יסודי ברחובות

ביום חמישי האחרון, ר"ח תמוז, התקיימה מסיבת סיום מרגשת ועוצמתית במיוחד של ביה"ס העל יסודי "בית חנה" רחובות. המסיבה, "אחת מול כולם" – נשאה מסר אודות כוחות מסירות הנפש המיוחדים של הנשים • לכתבה המלאה
אחת מול כולם - מסיבת סיום מרגשת בביה
ביום חמישי האחרון, ר"ח תמוז, התקיימה מסיבת סיום מרגשת ועוצמתית במיוחד של ביה"ס העל יסודי "בית חנה" רחובות. המסיבה, "אחת מול כולם" – נשאה מסר אודות כוחות מסירות הנפש המיוחדים של הנשים.

האירוע נפתח בווידאו של הרבי על מסירות הנפש של דורות אלו, ובדברי ברכה של המרא דאתרא וחבר בי"ד רבני חב"ד הרב גלוכובסקי שליט"א, שמלווה את ביה"ס במסירות מיום הקמתו.

מנהלת ביה"ס, הגב' שרי ריפקיינד, חיזקה את הקהל בעוצמתן וכוחן של הנשים מתוך פרשת השבוע בהתייחס לדמותה של אשת און בן פלת, שבמעשיה הדגימה כיצד יכולה אשה להיות "אחת מול כולן". לאחר דברי הברכה המחממים מאת נציגת האימהות הגב' גוחפי תחי', התקיים המופע של תלמידות ביה"ס, אשר ריגש וחיזק את הקהל בעוצמות שקשה לתאר. האווירה המיוחדת ששררה באולם היתה ניתנת למישוש.

הבנות הציגו את סיפורה של האישה הגיבורה "שרה קצנלבוגן" אשר הפעילה מחתרת סודית ומסרה את נפשה למען הצלת יהודים. תלמידות ביה"ס הופיעו בריקוד ובשירה, ברגש ובמקצועיות. לסיום המופע ניגשה נציגת תלמידות ביה"ס והתקשרה לרבי ע"י כתיבה נרגשת, בה היא מיישמת את המסר של מסירות נפש של דורות העבר לעומת מסירת הרצון שלנו היום.

למסיבה הגיעו אורחות רבות שיצאו מהאולם מלאות בעוצמות וטעונות בכוחות לעמוד איתן ולמסור את הרצון למען המטרה, כל אחת עם האתגר שלה, כדי לגלות ולפעול להבאת הגאולה!

מתגובות ההורים: "היה ארוע מושלם בתוכן ובטכני...ההצגה, השירים, התלבושות..." "לא מפסיקים אצלנו לדבר על בית חנה והמופע שהיה אתמול..." "אין לי מילים! היה ערב עוצמתי ומרגש!!!" "יישר כח ענק!!! הכל תקתק באופן מדהים..." "ראו כמה אכפת לכן מכל תלמידה שתוכל להביע את עצמה ושיש אווירה מדהימה בצוות..." "אהבתי כל כך את החלק האחרון בו תלמידה כותבת ומתקשרת לרבי...זו היתה הסיומת הכי מיוחדת שיש" "התרגשתי והתחזקתי, תודה על הזכות להשתתף במופע כזה..."

המופע התקיים בסיוע מנהל המחלקה לחינוך חרדי בעיריית רחובות הרב מונטג שיחי', צוות ביה"ס כולו שהתגייס ימים ולילות למען הצלחת המופע ובראשו המורות פיה אשכנזי שתחי' וטליה ניימן שתחי'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.