מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשע״ח 20.06.2018

אשקלון התאחדה: אלפים באירוע ג' תמוז בהיכל הספורט העירוני

כ-2,000 תושבי אשקלון והסביבה מכלל המגזרים והחוגים השתתפו באירוע "התוועדות" שהתקיים בהיכל הספורט העירוני בהפקה מקצועית שטרם נראתה בעיר • לכתבה המלאה
אשקלון התאחדה: אלפים באירוע ג' תמוז בהיכל הספורט העירוני

בהפקה מקצועית שטרם נראתה באשקלון, התקיים ביום ראשון ד' תמוז אירוע "התוועדות" לרגל יום ההילולא ה-24 של הרבי.

תושבי אשקלון מכלל המגזרים, התלכדו סביב דמותו הקדושה והמאחדת של הרבי, ומתוך שבת אחים גם יחד השתתפו בהתוועדות שלוחי הרבי משדרות, קרית- גת, ומהישובים הסמוכים.

עוד בטרם החל האירוע זכו המשתתפים לחתום על פ"נ כללי לזכות תושבי אשקלון ולסייר בין דוכני הספרים ועמדות המידע על מוסדות החינוך ופעילות חב"ד באשקלון.

האירוע נפתח בקטעי ווידאו ייחודיים בהם נראים ראשי ממשלות ישראל לדורותיהם נפגשים עם הרבי ומקבלים את ברכותיו. האמנים שולי רנד ורמי קליינשטיין שמחו את הקהל בניגוני חב"ד ובניגוני שמחה. קהל המשתתפים לא נשאר אדיש ופצח בריקודים ספונטניים.

ראש העיר בפועל מר תומר גלאם הביא את ברכת העיר אשקלון. בדבריו, הודה לשלוחי הרבי על ארבע עשורים של פעילות נמרצת ששינתה את פני העיר אשקלון בתחומי החינוך, קהילה וחסד לטובת תושבי אשקלון.

הרב מנחם ברוד השיק את סדרת הספרים סודות היהדות - סדרה הנחוצה לכל בית יהודי. לאחר אמירת פרקו של הרבי והקרנת ווידאו על השפעתו של הרבי בעולם, עלו שלוחי הרבי באשקלון לבמה להתוועדות המרכזית ג' תמוז.

השליח הראשי ורב הקהילה הרב מנחם מענדל ליברמן חילק לשלוחים 'לחיים', ומול קהל האלפים התוועד על מהותו של היום והקשר העצמי של הרבי עם כל אחד ואחת. רגע השיא היה כאשר השלוחים ניגנו בדביקות, יחד עם הקהל את הניגון המקודש והמרטיט "ד' בבות".

מעגלים מעגלים של ריקודים חתמו את התוועדות המרוממת והמעצימה שגרמה לקידוש שם חב"ד ותשאיר רושם רב על משתתפיו.

בהנהלת חב"ד אשקלון מודים לכל המסייעים לקיום האירוע: לרבנים השלוחים שמואל וולף וצחי נוימן מארגון פרדס, מרכז שטיינזלץ, 'קרן שבת אחים', עיריית אשקלון והאגף לתרבות תורנית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.