מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשע״ח 20.06.2018

מגדל העמק: מאות בהתוועדות המרכזית לרגל יום ההילולא ג' תמוז

מאות השתתפו ביום שני בהתוועדות המרכזית לרגל יום ההילולא של הרבי במגדל העמק • הנואם המרכזי הרב חיים שלמה דיסקין, שליח הרבי ורב העיר קרית אתא, ריתק את הקהל במשך שעה ארוכה עם סיפורים אישיים • לכתבה המלאה
מגדל העמק: מאות בהתוועדות המרכזית לרגל יום ההילולא ג' תמוז
מאות השתתפו ביום שני בהתוועדות המרכזית לרגל יום ההילולא של הרבי במגדל העמק. ההתוועדות נפתחה בקריאת פרקו של הרבי על ידי הרב שמואל לוינסון, שליח הרבי בשכונת נוף העמק.

רב בית הכנסת הרב יוסף איפרגן שיתף את הקהל ביחידות שהיתה לו אצל הרבי בהיותו זוכה בגורל והפליא את גאונותו של הרבי המתבטאת בתורתו וספריו.

הנואם המרכזי היה הרב חיים שלמה דיסקין, שליח הרבי ורב העיר קרית אתא, שריתק את הקהל במשך שעה ארוכה עם סיפורים אישיים מהשליחות במגדל העמק ובקרית אתא ועל כך שהרבי הוא ראש בני ישראל ולכן הוא מרגיש כל יהודי כמו שהראש מרגיש את כל האברים.

במהלך ההתוועדות צפו המשתתפים במראות קודש של הרבי וניגנו את ניגוני הרבי עם תזמורתו של חיים נחמן. הנחה את ההתוועדות בחסד עליון הרב מענדי רוזנפלד.

ההתוועדות התקיימה ע"י בית חב"ד המרכזי במגדל העמק בראשות הרב אליעזר פרסיה בשיתוף עם בית הכנסת "צעירי נוף העמק" באולם המפואר של בית הכנסת.

התודה נתונה להנהלת בית הכנסת בראשות רב בית הכנסת הרב יוסף איפרגן, יושב ראש העמותה יורם בן חיים, גזבר העמותה יעקב בן חמו, איציק איפרגן ומשה לוי וכן לבחורים מישיבת תומכי תמימים מגדל העמק על העזרה הרבה בארגון ההתוועדות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.