מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ח 19.06.2018

"הרבי של כולם": מאות אלפים נחשפו ל-ג' תמוז בקמפיין בעיתונות

מאות אלפי יהודים בארץ הקודש נחשפו ליום ההילולא של הרבי ג' תמוז, באמצעות קמפיין מיוחד ברשת המקומונים הארצית של ידיעות אחרונות, ביוזמת אגף הדוברות בצעירי אגודת חב"ד • לסיפור המלא
מאות אלפי יהודים בארץ הקודש נחשפו ליום ההילולא של הרבי ג' תמוז, באמצעות קמפיין מיוחד ברשת המקומונים הארצית של ידיעות אחרונות, ביוזמת אגף הדוברות בצעירי אגודת חב"ד.

"הרבי של כולם", זו הכותרת שליוותה את המודעות שהעבירו בתמצות את מהותו של יום. "בשבת הקרובה, ג' בתמוז, יציינו יהודים העולם את יום ההילולא ה-24 של הרבי מליובאוויטש", נכתב באותיות מודגשות.

המודעה מזמינה את הציבור הרחב לקרוא על דמותו של הרבי, להתעמק בכתביו, לספוג מהשראתו, ללמוד מאישיותו המיוחדת, להגשים את חזונו הגדול על גאולת עם ישראל ולהתחבר ביתר שאת לאהבתו העצומה לכל אחד ואחת מאיתנו.

"כי רועה אמיתי - אף פעם לא עוזב את הצאן", נחתמת המודעה, המזמינה את הציבור לקיים את מנהגי יום ההילולא ולהשתתף בהתוועדויות ואירועים שנערכו בימים הסמוכים ל-ג' תמוז.

"הכותרת 'הרבי של כולם' באה לבטא את התחושה של אין ספור יהודים בגלובוס כולו - שהרבי שייך לכל אחד ואחד ללא יוצא מן הכלל", אומר מנהל אגף הדוברות הרב מוני אנדר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.