מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ח 19.06.2018

150 שלוחי חב"ד מניו יורק וניו אינגלנד בכינוס איזורי • תיעוד

כינוס שלוחים איזורי: יותר מ -150 שלוחים מניו יורק ומניו אינגלנד התכנסו במרכז החדש של חב"ד בווסטפורט, CT, השתתפו בסדנאות, שיעורים והתוועדויות • הרב יהודה לייב ונחמה דינה קנטור אירחו את הכינוס • הצלם איציק רויטמן מגיש תיעוד • גלריית תמונות
150 שלוחי חב
צילום: איציק רויטמן

יותר מ -150 שלוחים מניו יורק ומניו אינגלנד התכנסו במרכז החדש של חב"ד בווסטפורט, CT. המרכז החדש הוא מלונית משופצת שנבנתה במקור לפני למעלה מ-200 שנה.
הרב יהודה לייב ונחמה דינה קנטור אירחו את הכינוס.

"האדמו"ר הזקן עדיין היה בכלא כאשר הבניין נבנה", אמר הרב קנטור בנאום הפתיחה שלו. "מטרת מאסרו וחירותו לאחר מכן היו להבטיח שמעיינות החסידות יתפשטו לכל פינה בעולם."

הרב משה קוטלרסקי, סגן יו"ר "מרכז לעניני חינוך", ומארגן של כינוסים איזוריים, העניק השראה, עידוד ותמיכה לשלוחים בסדנאות, שיעורים והתוועדויות. "יש תחושה של יראת כבוד גדולה ומעוררת כבוד בקרב השלוחים", אמר הרב קנטור. "זה דבר שעוזר לנו להישאר מחוברים לאורך כל השנה".

בכינוס השלוחים השתתפו בסדנאות שכללו "עשר שיחות", עם 10 שלוחים המציגים אסטרטגיות ודרכי הצלחה מוכחות בתחומים שונים של השליחות. בעוד כל קהילה היא ייחודית, ישנם רעיונות רבים ועל השליח הוטלה המשימה להסביר עד כמה הרעיון שלו מועיל ויישומי גם בקהילות אחרות.

לקראת ג 'תמוז, הוקדש פאנל בו השתתפו הרב יוסי דרן, הרב דינרמן והרב אפרים זלצמן, לקראת הכנה לקראת ג' תמוז בצורה רוחנית ומעשית.

הכינוס נחתם בארוחת ערב חגיגית, בהשתתפות שלוחים ותומכים, וכן הרב משה קוטלרסקי, שאמר: "התחלה חדשה זו לשלוחים בשכונה אחת בקונטיקט ממלאת את כל השלוחים בתחושה של אנרגיה והתרגשות מחודשת. אנו בטוחים כי אנרגיה זו תועבר הביתה לבתי חב"ד שלהם, ותגרום למאמץ מחודש למילוי השליחות של הרבי להביא את המשיח".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.